کد خبر : 1242661 | 04 خرداد 1394 ساعت 12:29 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

غلامی: سرویس و دریافت شرط شکست آمریکا

بازیکن تیم ملی والیبال گفت: دو تیم ایران و آمریکا شناخت خوبی نسبت به هم دارند و تیمی در جدال آنان پیروز است که از سرویس و دریافت خوبی در مسابقه بهره ببرد.

غلامی: سرویس و دریافت شرط شکست آمریکا
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، عادل غلامی پس از پایان اردوی ۱۴ روزه تیم ملی والیبال افزود: والیبال آمریکا یکی از قطب های قدرتمند جهان است که در سال های اخیر نیز نمایش سطح بالایی از والیبال ارائه کرده است.

وی با یادآوری اینکه دو تیم ایران و آمریکا نسبت به یکدیگر شناخت کافی دارند، گفت: دیدار با آمریکا یکی از سخت ترین مسابقات ایران در لیگ جهانی است و چون مسابقه نخست است، سختی آن بیشتر خواهد شد.

ملی پوش والیبال ایران تاکید کرد: شانس دو تیم برای پیروزی برابر است اما هر تیمی که از سرویس های بهتر و دریافت خوب بهره ببرد، پیروز میدان خواهد بود.

وی درباره شرایط تیم ایران نیز گفت: روند آماده سازی بازیکنان تکمیل شده و تیم ایران با آمادگی لازم لیگ جهانی سال ۲۰۱۵ را آٰغاز خواهد کرد.


تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز به لس آنجلس رسید تا بامداد روزهای دهم و یازدهم خردادماه به وقت تهران به مصاف آمریکا قهرمان لیگ جهانی سال ۲۰۱۴ برود.

دیدگاه‌ها