کد خبر : 1242680 | 04 خرداد 1394 ساعت 13:05 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

نتیجه‌ای میگیریم که در تاریخ ثبت شود

مکانی: ثابت می‌کنیم ضعیف‌ترین نبودیم

دروازه‌بان پرسپولیس با حساس دانستن دیدار برگشت تیمش برابر الهلال از انگیزه بالای هم‌تیمی‌هایش برای صعود صحبت کرد.

مکانی: ثابت می‌کنیم ضعیف‌ترین نبودیم
سوشا مکانی در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" در ریاض درباره شرایط تیمش و آمادگی سرخ‌پوشان برای مصاف با الهلال حرف زد. دروازه‌بان پرسپولیس در این باره گفت: همه از اهمیت این بازی باخبر هستند و این بازی مهمترین بازی چند سال اخیر پرسپولیس است.

وی ادامه داد: من مطمئن هستم اتفاقی در بازی رقم خواهد خورد که باعث خوشحالی پرسپولیس خواهد شد و همه نگاه‌ها را در آسیا معطوف به این تیم خواهد کرد. ما با نتیجه‌ای که در این بازی خواهیم گرفت به جمع 8 تیم آسیا راه خواهیم رفت.

مکانی در ادامه صحبت‌هایش مدعی شد در صورت کسب پیروزی در این بازی در تاریخ نتیجه‌شان ثبت خواهد شد: اگر موفق شویم الهلال را از پیش رو برداریم با توجه به یک سری بازیکن جوان و بی‌ادعا و کادرفنی مجرب حتی در تاریخ ثبت خواهد شد. پرسپولیسی که همه از آن به عنوان ضعیف تیم تاریخ نام برده می‌شود حقانیت خود را ثابت می‌کند. حقی که از بچه‌ها ضایع شده و کم‌لطفی‌هایی که به آن شده امیدوارم با این نتیجه احتمالی و صعود به جمع هشت تیم آسیا جبران شود.

مکانی در رابطه با شایعه‌ محرومیتش برای این دیدار گفت: در فصل گذشته چنین اتفاق مشابهی برای بازیکنان فولاد هم افتاده بود و ته دلم می‌دانستم که احتمالا برای دیدار برگشت محروم نخواهم بود و کارتم بخشیده می شود. این قانون است که کارت‌های مرحله گروهی محسوب نمی‌شود و الان در خدمت تیم هستم و دلم خیلی روشن است که ما صعود می‌کنیم. نمی‌دونم چه چیزی انتظار ما را می‌کشد و امیدوارم بتوانیم از نتیجه‌ای که در تهران کسب کردیم دفاع کردیم. هواداران میلیونی ما مطمئن باشند از نتیجه به دست آمده دفاع خواهیم کرد.

دروازه‌بان پرسپولیس در مورد کارشکنی‌های الهلالی‌ها گفت: مهم نیست و آنها چه در زمین مثل بارسا بازی کنند و چه بیرون زمین کارشکنی کنند باز هم نمی‌توانند جلوی انگیزه ما کاری از پیش ببرند. چیزی نمی‌تواند جلوی تلاش ما را بگیرد که اکنون تنها هدف ما خوشحالی هواداران میلیونی پرسپولیس است.

دیدگاه‌ها