کد خبر : 1242691 | 04 خرداد 1394 ساعت 13:41 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

میثاقیان: به‌بازیکنانم ایمان کامل دارم

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان که به شاگردانش ایمان کامل دارد، امیدوار است که در بازی عصر امروز در اهواز شرایط و نتیجه‌ای رقم بخورد که کار صعود مس برای بازی برگشت تا حدود زیادی انجام شده باشد.

میثاقیان: به‌بازیکنانم ایمان کامل دارم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی باشگاه صنعت مس کرمان، اکبر میثاقیان در آستانه‌ بازی تیمش برابر استقلال خوزستان در مرحله‌ پلی‌اف صعود به لیگ برتر گفت: تیم ما در وضعیت بسیار خوبی به سر می‌برد. به جرات می‌توانم بگویم از تمام هفته‌های این فصل بهتر هستیم.

وی ادامه داد: با اینکه همیشه وقتی به آخر می‌رسیم، بازیکنان خسته می‌شوند و همین موضوع کیفیت بازی را پایین می آورد اما بازیکنان من نه تنها خسته نیستند، بلکه انگیزه بسیار خوبی دارند.

میثاقیان درباره امیدی که به صعود به لیگ برتر دارد، ابراز داشت: تیم ما بوی صعود را از همان روزی که مس رفسنجان را شکست دادیم، استشمام کرده است. امیدوارم در این بازی هم با درایت پیروز شویم و بتوانیم صعودمان را قطعی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان درباره تحولی که در نیم فصل دوم در تیمش به وجود آمده توضیح داد: مجموعه مس در نیم فصل دوم مجموعه خوبی بود. مجموعه مدیریت بسیار به ما کمک کردند. مربیانی که آوردیم و بازیکنانی که جذب کردیم هم به این تحول کمک کرد. ضمن اینکه انگیزه بازیکنان هم بالا بود و همه با تلاش بیشتری که داشتند توانستند، تحول خوبی در تیم به وجود بیاورند.

وی همچنین به حرف و حدیث‌ها درباره مسی‌ها اشاره و تصریح کرد: واقعا این حرف‌ها کم‌لطفی بزرگی‌ است. با حرف‌هایشان همه را دلخور می‌کنند. باید بدانند که فوتبال به این شُلی نیست که هرکس داور را بخرد. فعلا نمی‌خواهم در این رابطه حرفی بزنم. ترجیح می‌دهم با عملکردی که داریم، پاسخ‌ آن‌ها را بدهیم.

میثاقیان در رابطه با ادامه‌ همکاری‌اش با تیم مس کرمان بعد از بازی‌های پلی‌اف نیز گفت: من کارم را انجام می دهم. خدا با من است. دوست دارم با هرجا که کار می‌کنم، روی کارم متمرکز باشم. هدفم این است که تیم صعود کند، فعلا کاری ندارم که می‌مانم یا نه.

دیدگاه‌ها