کد خبر : 1242713 | 04 خرداد 1394 ساعت 15:05 | 286.3K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس باید از لیگ قهرمانان حذف شود!

تهدید عجیب مدیر عربستانی (عکس)

روزنامه شرق الاوسط مهمترین روزنامه جهان عرب همچنان به انتشار اخبار منفی علیه پرسپولیس و ایران مشغول است و این همان رویکردی است که آنها در صفحات سیاسی خود نیز دارند.

تهدید عجیب مدیر عربستانی (عکس)
به گزارش "ورزش سه"، پس از اتفاقات پیش آمده در بازی رفت تیم های پرسپولیس و الهلال در استادیوم آزادی تهران، محمد حنزاب، مدیر مرکز امنیت ورزشی با روزنامه شرق الاوسط مصاحبه ای را انجام داده است.

حنزاب در مورد مسائل آن روز و تصاویر منتشر شده در توئیتر می گوید: اگر ثابت شود که ادعای عربستانی ها مبنی بر آزار و اذیت آنها در تهران و توهین به پرچمشان صحیح بوده است، AFC می تواند پرسپولیس را از مسابقات حذف کند و حتی ایران را از میزبانی مسابقات زیر نطر فیفا و AFC محروم نماید. فیفا ورود هرگونه مسائل سیاسی به فوتبال را ممنوع می شمارد و هرکس را که به کشور دیگری توهین نماید مورد مجازات قرار می دهد. AFC مشغول بررسی تصاویر توهین آمیزی است که در صفحات اجتماعی منتشر شده و اگر صحت قضیه برای کمیته انضباطی AFC محرز شود، پرسپولیس و ایران با محرومیت های سنگینی روبرو خواهند شد. این تصاویر روح جهان عرب را آزرده است. هم اکنون چشم امید مردم عربستان به رای کمیته انضباطی و مرکز بین المللی امنیت ورزشی است.

1029742 

باشگاه الهلال شکایت عریض و طویلی را به AFC تسلیم کرده است. در این شکایت از حوادث پیش آمده در بازی با پرسپولیس و مشکلات داوری به شدت انتقاد شده است. باشگاه الهلال مدعی است که در فصل گذشته قهرمانی را داوران از آنها گرفته اند و در این فصل نیز با اشتباه داور بازی رفت را به پرسپولیس واگذار کرده اند. آنها همچنین ادعاهای خود را مبنی بر بدرفتاری در فرودگاه ها و استادیوم های ایران را تکرار کرده اند.

دیدگاه‌ها