کد خبر : 1242730 | 04 خرداد 1394 ساعت 15:12 | 58.5K بازدید | 0 دیدگاه

در نشستی خبری

آلوس : بارسلونا برای من ارزش قائل نیست

دنی آلوس طبق وعده، در نشستی خبری در محل باشگاه بارسلونا حاضر شد تا در مورد وضعیت آینده خود در بارسا صحبت کند.

آلوس : بارسلونا برای من ارزش قائل نیست
به گزارش "ورزش سه"، آلوس تا 30 ژوئن 2015 با بارسلونا قرارداد دارد و از سوی باشگاه به او قراردادی دو ساله پیشنهاد شده است. مفاد این قرارداد مورد رضایت او و مدیر برنامه هایش قرار نگرفته و شایعات در مورد جدایی او روز به روز قوت می گیرند.

آلوس در این کنفرانس خبری به خبرنگاران گفت:" آینده من در بارسلونا هنوز مجهول است. به تفکر بیشتری نیاز دارم. بخاطر علاقه به هواداران که می دانم مرا دوست دارند و احترامی که برای پیراهن بارسلونا قائل هستم، تنها به دو فینال پیش رو فکر می کنم. آنچه مسلم است تا 7 ژوئن یعنی پس از بازی فینال لیگ قهرمانان بازیکن بارسلونا هستم و پس از آن باید ببینیم که چه پیش می آید.

اینجا حاضر شده ام تا در مقابل شایعات از خودم دفاع کنم. می گویند من بخاطر پول قصد دارم تا از بارسلونا جدا شوم. پول تنها چیزی است که به آن برای حضور در بارسلونا فکر نمی کنم. مدت هاست که برای این باشگاه بازی می کنم و همیشه به آن افتخار کرده ام اما احساس می کنم، قراردادی که به من پیشنهاد شده، در شان من و خدماتی که برای بارسلونا انجام داده ام نیست.

فکر می کنم باشگاه برای من ارزش قائل نشده است. قصد جو سازی و فشار روی مدیران باشگاه را ندارم. باید بیشتر فکر کنم اما گفتم که شان و منزلت من حفظ نشده است.در حال حاضر من 200 درصد با هم تیمی هایم و تنها 10 درصد با کادر مدیریتی باشگاه هستم."

دیدگاه‌ها