کد خبر : 1242856 | 05 خرداد 1394 ساعت 11:19 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

آقای پوری حسینی، ما سال هاست در دل مردم هستیم

عربشاهی: پرسپولیس با بزرگانش برند شده است

ملی پوش سابق پرسپولیس معتقد است اگر این تیم دست صاحبان اصلی اش باشد بازهم قدرت کشاندن صدهزار تماشاگر در هر بازی را دارند.

عربشاهی: پرسپولیس با بزرگانش برند شده است
به گزارش "ورزش سه"، ضیاء عربشاهی در رابطه حواشی اخیر مربوط به مزائده این تیم گفت: متاسفانه اخیرا شنیدم که آقای پوری حسینی، رئیس محترم سازمان خصوصی سازی گفته اند، اینگونه نیست که هرکس دو تا روپایی می زند خود را پیشکسوت پرسپولیس بداند و درباره این تیم و مزائده مربوط به آن نظر بدهد، می خواستم به ایشان بگویم من، ضیاء عربشاهی، ابتدای سال 58 به پرسپولیس آمدم، شما کجا بودی؟ این تیمی که اکنون شما برای آن تصمیم می گیری با امثال من، مایلی کهن، محمدخانی، پنجعلی، درخشان و خیلی های دیگر، برند شده است.

وی ادامه داد: ما با این تیم به دورترین نقاط این مملکت می رفتیم بازی می کردیم تا دل جوان هایش شاد بشود و به ورزش کشیده شوند، ما می رفتیم جنوب برای روحیه دادن به رزمنده ها با آنها بازی می کردیم، آن روزها شما کجا بودی که ببینی ما دو تا روپایی بلد هستیم بزنیم یا خیر؟ من سیزده سال در این تیم بازی کردیم و با خیلی های دیگر برای این تیم طرفداران میلیونی جمع کردیم، در تمام آن سال ها سازمان خصوصی سازی وجود داشت که بخواهد ببیند این تیم چگونه به برند تبدیل شد؟

پیشکسوت تیم پرسپولیس ادامه داد: این همه سال مدیرانی برای این تیم آوردند که نمی دانستند قدر و قیمت تیم و هواداران و پیشکسوتانش چقدر است و دیدیم که هرکدام آمدند یک بدهی چند میلیاردی روی دست تیم گذاشتند و رفتند، البته ناگفته نماند در این میان مدیرانی همچون سردار رویانیان هم بودند که با جان و دل برای تیم کار کردند، نخیر، جناب پوری حسینی، ماها روپایی زده بلد بودیم که توانستیم این همه طرفدار جمع کنیم، شما که همیشه پشت میزتان بودید چقدر هوادار دارید، در بین همین پیشکسوتان هم امثال دادکان ها و کاشانی ها داریم که در بالاترین رده های تحصیلی، مدارک خود را گرفته اند و یا علی پروینی داریم که از نظر شهرت و محبوبیت بی نظیر است.

عربشاهی در ادامه گفت: آقای پوری حسینی، شاید شما شش ماه دیگر آنجا نباشی اما ما سال هاست در دل مردم هستیم، بیایید با هم برویم میان مردم تا ببنیم شما محبوب تر هستید یا ماها که دو تا روپایی هم بلد نیستیم بزنیم.

وی در پایان گفت: این تیم مال هواداران و پیشکسوت های پرسپولیس است، شما اگر می خواهید به خواست صاحبان اصلی این تیم احترام بگذراید، بیایید تیم را پنج ساله به پیشکسوتان اجاره بدهید، ببینید بعد از مدت زمانی چه اتفاقاتی می افتد، این همه مدیر غیر فوتبالی که بالای سر این تیم آمدند، یکبار هم به اهلش بسپارید، علی پروین، کسی است که در میان همه پرسپولیسی ها مقبول است و از کوچک و بزرگ تا پیر و جوان او را قبول دارند، در بدترین بازی های ما هشتاد هزار تماشاگر می آمدند و بازی را می دیدند اما الان چطور؟ تیم اگر دست پرسپولیسی های اصیل باشد بازهم همان اتفاق می افتد.

دیدگاه‌ها