کد خبر : 1242903 | 05 خرداد 1394 ساعت 14:17 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

خوش خبر:

بازی در آمریکا برای ما خانگی محسوب می‌شود

سرپرست تیم ملی والیبال ایران بعد از اتمام مسابقات تدارکاتی تیم در اروپا و سفر به آمریکا گفت:چند جلسه تمرین در آمریکا خواهیم داشت و امیدوارم تا روز بازی شرایط به همین خوبی ادامه یابد.

بازی در آمریکا برای ما خانگی محسوب می‌شود
به گزارش "ورزش سه"، امیر خوش شرایط تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی امسال و بازی مقابل آمریکا این طور توضیح داد: 3 بازی خارج از خانه ما خدا را شکر پشت سر هم افتاده است. اولین بازی ما در آمریکاست و بعد از آن به لهستان می رویم و پس از آن نیز با روسیه بازی می کنیم. قبل از بازی ها هم دو بازی دوستانه در کشورهای فنلاند و چک داشتیم. وضعیت تیم به نسبت بد نیست. بچه های انگیزه زیادی دارند.

او بازی در لس آنجلس را بازی خانگی می داند : بازی در آمریکا برای ما خانگی محسوب می شود چراکه تماشاگران ایرانی با اشتیاق به سالن می آیند و زحمت می کشند. به تیم مان خیلی چشم امید داریم تا با درخشش جواب محبت های تماشاگران را بدهند. ما خاطره خوبی از حضورمان در سال گذشته در آمریکا داریم. آنقدر تماشاگران بانشاط تیم را تشویق می کردند که انگار ما در استادیوم آزادی بازی می کردیم. شور و اشتیاق ایرانی در سالن موج می زند و خیلی به این تشویق ها دلگرم هستیم و قطعا تاثیر مثبتی در تیم خواهد گذاشت و امیدوارم ما هم بتوانیم تاثیر مثبتی بر تماشاگران داشته باشیم.

سرپرست تیم ملی والیبال در خصوص مصدومان هم می گوید: مصدوم داشتیم ولی مصدومیتش برطرف شد. فیزیوتراپ تیم خیلی تلاش کرد بچه ها را رساند و شرایط تیم بسیار خوب است. چند جلسه تمرین در آمریکا خواهیم داشت و امیدوارم تا روز بازی شرایط به همین خوبی ادامه پیدا کند.

دیدگاه‌ها