کد خبر : 1242914 | 05 خرداد 1394 ساعت 14:13 | 90.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای AS

خریداری بلیطهای فصل بعد رئال توسط آنچلوتی

کارلو آنچلوتی روز گذشته رسما از سمت سرمربیگری رئال مادرید برکنار شد اما این مساله هم باعث نمی شود که از شدت علاقه او به رئال و بازیکنان سابقش کاسته شود.

خریداری بلیطهای فصل بعد رئال توسط آنچلوتی
به گزارش "ورزش سه"، کارلتو نهمین قربانی فلورنتنیو پرز لقب گرفت و با وجود حمایت همه جانبه هواداران و بازیکنان رئال مادرید، دیگر روی نیمکت رئال مادرید نخواهد نشست. او طبق آنچه در آخرین نشست خبری خود اعلام کرد، قصد دارد یک سال به دور ار فوتبال بماند.

همسر او ماریان، یک اسپانیایی مقیم کانادا است و در سالی که او به استراحت خواهد پرداخت، بین کانادا و مادرید در رفت و آمد خواهد بود. او مادرید را به عنوان شهر محل سکونت خود انتخاب کرده است. طبق ادعای AS، آنچلوتی قصد خریداری بلیط های فصل بعد رئال مادرید را دارد تا بتواند از نزدیک در برنابئو و این بار به عنوان یک هوادار بازی های رئال مادرید را تماشا کند.

ارتباط بسیار نزدیک او با بازیکنان رئال و هواداران این تیم، یکی از مهمترین دلایل آبونه شدن کارلتو است. شب گذشته پس از اعلام رسمی برکناری آنچلوتی، برخی بازیکنان رئال و حتی بازیکنان تیم هایی که او سابقا مربیگری آنها را بر عهده داشته، در صفحات اجتماعی خود به حمایت از او پرداختند. کارلتو فصل بعد مربی رئال نیست اما او برای همیشه یک مادریدیستا خواهد ماند.

دیدگاه‌ها