کد خبر : 1243095 | 06 خرداد 1394 ساعت 14:02 | 28.1K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره های روسیه به لهستان نرفتند

تیم ملی والیبال روسیه که در اولین بازی لیگ جهانی باید به لهستان سفر کند و در برابر تیم ملی والیبال این کشور به میدان برود، قصد ندارد که از ستاره های خودش در این مسابقه استفاده کند.

ستاره های روسیه به لهستان نرفتند
به گزارش "ورزش سه"، آندری ورنوکوف، سرمربی تیم ملی روسیه اعتقاد دارد گروه B لیگ جهانی که شامل تیم های ایران، روسیه، لهستان و آمریکا می شود سخترین گروه این دوره لیگ جهانی است. او در خصوص گروه A می گوید: «استرالیا تیم خوبی است و مهارت دارد، اما برای اولین بار است که در این رده قرار می گیرد و نباید انتظار زیادی از این تیم داشت. تیم ملی برزیل هم که میزبان مرحله فینال است و لازم نیست از تمام توانش در مرحله گروهی استفاده کند. آنها حتی نمی خواهند در جام جهانی شرکت کنند، چون میزبان المپیک هستند. تنها 2 تیم لهستان و صربستان می مانند که به راحتی می توانند از این گروه صعود کنند.»

ورنوکوف با این که میداند چه کار سختی در ادامه مسابقات پیش رو دارد، اما در مسابقه اول لیگ جهانی نمی خواند از بازیکنان معروفش استفاده کند. ماکسیم میخایلف، سرگی گرانکین، دمیتری موزرسکی، یوگنی سیوزلزا و الکسی اسپریدونف غایب های روسیه در مسابقه لهستان هستند. تیم روسیه همیشه تیم تیم روسیه همیشه تیم بدقلقی برای حریفانش بوده است. مشخص نیست ورنوکوف چه برنامه ای برای تیمش و حریفانش دارد.

دیدگاه‌ها