کد خبر : 1243136 | 06 خرداد 1394 ساعت 17:05 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس خانه تکانی می خواهد

میناوند: اقدام وزارت، حرکت روی لبه تیغ است

ملی پوش سابق پرسپولیس معتقد است وزارت ورزش با تحت پوشش قرار دادن دو تیم بزرگ پایتخت نگاه مردم را بیش از پیش به خود جلب کرده است.

میناوند: اقدام وزارت، حرکت روی لبه تیغ است
به گزارش "ورزش سه"، مهرداد میناوند درباره اخیر پرسپولیس و نتیجه آن گفت:بازی مهم و باخت ناراحت کننده ای بود، اما باید واقع بین باشیم، الهلالی که قیمت دو بازیکنش به اندازه یک سال بودجه پرسپولیس است حتما تیم خوبی خواهد بود، در طرف مقابل ببینید که سرخپوشان پول هواپیما و هتل نداشتند، علاوه بر همه مشکلاتی که اخیراً برای پرسپولیسی ها به وجود آمد آنها چند بازیکن مصدوم و محروم هم داشتند و این هم در باخت آنها مزید بر علت شده بود.

وی ادامه داد: متاسفانه بعضی از دوستان هنوز چیزی نشده شروع کردند که انتقاد و فکر می کنم این اتفاق قشنگی نباشد، پرسپولیس همیشه بزرگ است، متاسفانه در سال های اخیر دیدیم که چه بلایی سرش آوردند، آقای برانکو هم مربی بزرگی است و فکر می کنم می تواند در این تیم موفق شود، بهرحال این روزها دست ایشان کاملا خالی بود. بازهم با این وجود آنها محروم و مصدوم هایی داشتند که دست تیم را خالی گذاشتند.

ملی پوش سابق تیم پرسپولیس ادامه داد: متاسفانه دیدیم که الهلالی ها هم با آن سابقه و آن همه تدارکات و امکانات و بازیکن باز هم از پرسپولیس ترسیدند و چه رفتاری از خودشان نشان دادند و چقدر ایرانی ها را اذیت کردند، البته من هم از رفتار آنها دل خوشی ندارم، قبلا هم از این دست رفتارهای ناجوانمردانه از آنها دیده بودیم.

میناوند در رابطه با به نتیجه نرسیدن مزایده سرخپوشان گفت: بهرحال به نظرم حسین هدایتی می توانست به این تیم کمک کند چرا که دلسوز بود و قبلا هم این را نشان داده بود اما حالا که این اتفاق افتاد و خود وزارت خانه بازهم مالکیت را برعهده گرفت نگاه مردم بسیار بیشتر به این موضوع جلب می شود، چرا که آنها اکنون می خواهند ببینند چه اتفاقاتی برای تیم می افتد. به نظر من این اتفاق روی لبه تیغ راه افتادن است و اگر حواسشان به این دو تیم نباشد قطعا ناراحتی مردم را دربر خواهد داشت. مردم دیگر توقع دارند و وزارت ورزش باید هرچه زودتر کارش را در زمینه سرو سامان دادن به این تیم شروع کند.

وی در پایان گفت: پرسپولیس برای فصل آینده احتیاج به خانه تکانی خواهد داشت، خیلی از بازیکنانی که این تیم گرفته است بازیکنانی نبودند که بتوانند چیزی را تغییر بدهند. خیلی از بازیکنان سرخپوش می توانند در تیم های دیگر تاثیرگذار باشند اما در مقطع فعلی به کار این تیم نمی آیند. بازیکنان پرسپولیس همیشه در نقاطی از زمین زبانزد بوده اما در حال حاضر می بینیم که همان نقاط تبدیل به پاشنه آشیل این تیم شده است، از طرفی هم برانکو در زمان خوبی به این تیم آمده است و حالا دقیقا می تواند بگوید کدام بازیکنان به کارش می آیند و تیم خوبی برای سال آینده ببندد.

دیدگاه‌ها