کد خبر : 1243193 | 06 خرداد 1394 ساعت 23:34 | 18.6K بازدید | 0 دیدگاه

نویر:تنها افسوس این فصل،نبردن جام حذفی است

مانوئل نویر، دروازه بان بایرن مونیخ، تاکید کرد تنها افسوسش از رقابت های این فصل، شکست مقابل بروسیا دورتموند در نیمه نهایی جام حذفی است.

نویر:تنها افسوس این فصل،نبردن جام حذفی است
به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه یواخیم لو این روزها تیم ملی آلمان را برای بازی دوستانه مقابل تیم ملی امریکا و بازی مقدماتی جام ملت‌های اروپا مقابل جبل‌الطارق آماده می‌کند، مانوئل نویر مرخصی گرفت تا بتواند با به پایان رسیدن فصل جاری بوندسلیگا کمی استراحت کند.
سنگربان شماره یک تیم ملی آلمان قصد دارد به منظور استراحت پایان فصل به امریکا یا افریقا سفر کند. وی پیش از ترک مونیخ با شبکه تلویزیونی بایرن مصاحبه کرد.

فصل 15-2014:
-ما در مجموع یک فوتبال عالی به معرض نمایش گذاشتیم و بر کل بوندسلیگا چیره شدیم. به همین دلیل هم خیلی راضی هستیم. اما مسلما دلمان می‌خواست در جام حذفی می‌ماندیم و به فینال می‌رسیدیم. و اما چمپیونزلیگ؛ باخت به بارسلونا در مرحله نیمه‌نهایی فاجعه نیست و هیچ خجالتی ندارد، به ویژه آنکه بسیاری از بازیکنان به علت مصدومیت نتوانستند تیم ما را همراهی کنند. تنها افسوس ما باخت به دورتموند و حذف از جام حذفی است چرا که تیم ما برتر بود و شایستگی صعود داشتیم.

دور رفت بوندسلیگا با 14 برد و 3 تساوی:
-آن بایرن، بهترین بایرن بود که من در چهار سالی که اینجا هستم دیده بودم. در دور رفت فقط در دو بازی همان ابتدای فصل مقابل هامبورگ و شالکه مشکل داشتیم که به دلیل خستگی ناشی از حضور در جام جهانی طبیعی بود، به جز این دو بازی در مقابل سایر حریفان کاملا مسلط کار کردیم و به ندرت ضعف از خودمان نشان دادیم.

فصل آینده:
-من امیدوارم که همه بازیکنانی که در حال حاضر مصدوم هستند، دوباره آمادگی خود را به دست آورند و بتوانیم به بهترین شکل تیممان را آماده کنیم. در این صورت دوباره خواهیم تاخت.

افزایش شهرت و محبوبیتت بعد از جام جهانی:
-این وضعیت دیگر افراطی شده و خیلی سخت است یک جایی در شهر پیدا کنم که راحت باشم. البته با همه این اوصاف همچنان به کارهای موردعلاقه‌ام یعنی دوچرخه- و موتورسواری ادامه می‌دهم. نمی‌گذارم شهرت مانع پرداختن به علایقم شود.

شروع دروازه‌بانی‌ات:
-زمانی که در تیم‌های جوانان بازی می‌کردم، می‌خواستم به هر قیمتی در پست‌های دیگر به زمین بروم و بازی کنم، زیرا موقعی که استارت زدم، تیممان روی خاکستر تمرین می‌کرد و برای دروازه‌بان خیلی نامناسب بود. اما امروزه با وجود این چمن‌های نرم و زیبا وشعیت خیلی فرق کرده است. علاوه بر آن، پپ گواردیولا مربی‌ای است که به دروازه‌بان به چشم دروازه‌بان نگاه نمی‌کند بلکه به عنوان یازدهمین بازیکن زمین. این رویکرد برای من خیلی زیباست.

دیدگاه‌ها