کد خبر : 1243281 | 07 خرداد 1394 ساعت 18:14 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

اخباری: امیدوارم با کی‌روش به کارم ادامه دهم

دروازه‌بان جوان سایپا ابراز امیدواری کرد بتواند نظر کی‌روش برای ادامه حضور در اردوی تیم ملی جلب کند.

اخباری: امیدوارم با کی‌روش به کارم ادامه دهم
به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا اخباری پیش از آغاز تمرین تیم ملی با حضور در سالن کنفرانس ورزشگاه پاس قوامین به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

او در ابتدا ابراز امیدواری کرد بتواند نظر کارلوس کی‌روش را برای ادامه حضور در اردوی تیم ملی جلب کند:من از تیم امید به تیم ملی دعوت شدم.از کی روش بابت اینکه من را به تیم ملی دعوت کرد تشکر می کنم.

اخباری ادامه داد: به تیم امید که دعوت شدم انگیزه بالایی داشتم اما حالا با حضور در تیم ملی بزرگسالان انگیزه ام صد چندان شده است.امیدوارم همین مساله باعث پیشرفتم در فوتبال شود.

اخباری درباره شرایط کار در تیم ملی بزرگسالان گفت: از گاسپارت تشکر می کنم.من قبلا هم با مربیان خارجی کار کرده ام.مربی سایپا هم مربی خارجی بوده است.این مربیان از لحاظ تمرین بسیار بالا هستند و از نظر فنی سطح خوبی دارند.من هم جوان هستم و انگیزه دارم و می خواهم با انگیزه ای که دارم خیلی خوب تمرینات را انجام بدهم تا در لیست نهایی باشم.

اخباری در پایان بار دیگر ابراز امیدواری کرد در بین ترافیک شدید دروازه‌بان دعوت شده شانس حضور در تیم ملی را داشته باشد: من همه تلاشم را می کنم.می دانم دروازه بان های خوبی به تیم ملی دعوت شدند ولی امیدوارم با عملکرد خوبی که دارم و تمرینات پرفشار و مفید در تیم ملی بمانم.

دیدگاه‌ها