کد خبر : 1243394 | 08 خرداد 1394 ساعت 13:53 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

ورمیلیو: ایران می تواند آمریکا را 3 بر صفر ببرد

پاسور اسبق تیم ملی والیبال ایتالیا و زنیت روسیه گفت: هم بازی شدن معروف و اندرسون به ضرر ایران خواهد شد چرا که سعید موتور تیم ایران است و اندرسون از نوع پاس و حالات روحی او شناخت کامل به دست آورده است.

ورمیلیو: ایران می تواند آمریکا را 3 بر صفر ببرد
به گزارش "ورزش سه"، جدال روز یکشنبه تیم ها ملی والیبال ایران و آمریکا را می توان از جهات مختلف مورد ارزیابی قرار دارد اما همبازی بودن معروف و اندروسون در زنیت کازان اصلی ترین موضوع فنی این بازی است. حالا این موضوع بیشتر به نفع ایران خواهد بود یا آمریکا را والریو ورمیلیو، پاسور اسبق تیم ملی والیبال ایتالیا و زنیت روسیه در گفت و گو با کاپ می گوید : به نظر من این موضوع بیشتر به نفع آمریکا است چون اندرسون توانسته در طول تمرینات با نوع پاس های سعید، مهارت پنجه، حالات روسیه و سایر فاکتورهای او آشنا شود و این موضوع بسیار مهم است. البته نکته دیگر حضور ایرانیان حاضر در آمریکاست. والیبال در این کشور طرفدار چندانی ندارد و در عوض ایرانیان بسیاری هستند که به سالن می آیند و مهمان را تشویق می کنند. این موضوع تاثیر زیادی دارد و می تواند بازی را برای ایران خانگی کند.

ورمیلیو در مورد شانس پیروزی هر یک از تیم های ایران و آمریکا هم معتقد است : به نظر من ایران شانس بیشتری دارد چرا که هم خوب تمرین کرده و بازی های خوبی هم داشته است. ایرانی ها سرویس های موجی خوبی می زنند و این موضوع می تواند دریافت آمریکا را از کار بیاندازد و اگر این اتفاق بیافتد کلا آمریکا شانسش برای پیروزی صفر می شود. اگر ایرانی ها خوب سرویس بزنند شاید بتوانند بازی را 3 بر صفر هم ببرند. آرمین تشکری بازیکن بسیار خوبی بود که می توانست با سرویس های وحشتناکش آمریکا را به مشکل بیاندازد اما شنیده ام که دیگر در تیم ملی نیست.