کد خبر : 1243456 | 08 خرداد 1394 ساعت 17:55 | 11.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی مهرام کار را به بازی هفتم کشاند

تیم بسکتبال مهرام در ششمین دیدار فینال لیگ حرفه‌ای حریفش دانشگاه آزاد را شکست داد.

پیروزی مهرام کار را به بازی هفتم کشاند
به گزارش "ورزش سه" از تسنیم، بازیکنان مهرام در بازی ششم فینال لیگ حرفه‌ای بسکتبال نشان دادند که شرایط کاملاً متفاوتی با بازی‌های قبلی به ویژه دیدارهایی که مقابل دانشگاه آزاد تن به شکست دادند، دارند. تیم دانشگاه آزاد که نخستین حضور خود را در فینال تجربه می‌کرد بازی را بهتر شروع کرد و در همان ابتدا 13 بر 6 از حریف پیش افتاد اما بازی هماهنگ تاک وان دین و حامد حدادی برای مهرام اجازه قدرت نمایی بیشتر به تیم دانشگاه آزادی که تنها یک پیروزی تا قهرمانی در لیگ فاصله داشت نداد.

روند امتیازگیری‌های متوالی مهرام از همین جا آغاز شد. کوارتر نخست با نتیجه 27 بر 16 و کوارتر دوم با حساب 21 بر 15 به سود مهرام به پایان رسید.

تیم دانشگاه آزاد با وجود مهره‌های کارآمد و نیمکت پر از بازیکنی که در اختیار داشت در نیمه نخست نتوانست حریف هماهنگی مثال‌زدنی بازیکن آمریکایی مهرام و حامد حدادی شود.

نیمه نخست با نتیجه 48 بر 31 به سود مهرام به پایان رسید.

بازی منسجم بازیکنان مهرام در کوارتر سوم نیز ادامه داشت و این کوارتر با نتیجه 26 بر 20 به سود قرمزپوشان مهرام به پایان رسید. در کواتر چهارم با توجه به اختلاف 20 امتیازی دو تیم، مهران شاهین‌طبع سرمربی دانشگاه آزاد بازیکنان اصلی خود را از زمین خارج کرد و این کوارتر را 28 بر 19 به سود تیمش خاتمه داد. در نهایت هم مهرامی‌ها بازی را 93 بر 79 بردند تا کار به بازی هفتم بکشد.

بازی هفتم و آخر فینال روز دوشنبه در سالن دانشگاه آزاد برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها