کد خبر : 2017310 | 08 اردیبهشت 1403 ساعت 02:55 | 24.4K بازدید | 11 دیدگاه

خوشحالم پور‌حمیدی به روند خوبش بازگشت:

هاشم‌نژاد: بزرگتر دارم و او درباره آینده‌ام تصمیم می‌گیرد

مهدی هاشم‌نژاد از شرایط خود در تیم تراکتور اعلام رضایت کرد.

هاشم‌نژاد: بزرگتر دارم و او درباره آینده‌ام تصمیم می‌گیرد

به گزارش ورزش سه، وینگر جوان تراکتور در بازی با ذوب آهن موفق به گلزنی شد و عملکرد درخشانی در جریان مسابقه داشت و یکی از بازیکنان تاثیر گذار در روند مسابقه بود، او پس از پایان بازی به گفتگو با خبرنگاران پرداخت و نسبت به این مسابقه و شرایط تمدید خود صحبت کرد.

ویدئو: 331134

هاشم‌نژاد درباره دیدار با ذوب آهن گفت: خوشحالم به مرحله بعد صعود کردیم و از گوستاوو تشکر می‌کنم بابت پاس خوبی که ارسال کرد، در نقطه خوبی قرار گرفتم و توانستم گلزنی کنم، خیلی موقعیت داشتیم و توپ‌هایمان گل نشد و روی یک غافلگیری گل خوردیم.

او با تمجید از عملکرد گلر تیم تراکتور گفت: حسین پورحمیدی به روند خوبش بازگشت و فوق‌العاده بود، سه پنالتی خوب گرفت و همه تیم از او ممنون هستیم

وینگر چپ‌پای تراکتور درباره بازی با استقلال اظهار داشت: همه بازی‌ها را برای سه امتیاز می‌رویم، بازی در خانه خودمان است و مطمئنا بازی را هجومی شروع می‌کنیم و امیدوارم که برنده خارج شویم و به روند خوبمان بازگردیم.

او درباره تمدید قرارداد با تراکتور گفت: هواداران و مدیریت به من لطف دارند، بنده بزرگتر و استاد دارم و ایشان برای من تصمیم خواهد گرفت، من خودم راضی هستم در این شهر و فوتبالم خیلی پیشرفت کرده و از همه آنها تشکر می‌کنم، انشالله که هرچی خیر هست پیش خواهد آمد.

دیدگاه‌ها