کد خبر : 1243553 | 09 خرداد 1394 ساعت 11:07 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

کار مس را در کرمان تمام می‌کنیم

کاردوست: سهمیه استقلال را حفظ می‌کنیم

هافبک آبی‌پوشان امیدوار است تیمش با کسب نتیجه مناسب برابر مس کرمان در لیگ برتر باقی بماند.

کاردوست: سهمیه استقلال را حفظ می‌کنیم
به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان فردا در دیداری حساس به مصاف نارنجی‌پوشان مس کرمان خواهد رفت و امیدوار است با توجه به برتری یک گله در خانه بتواند در کرمان هم نتیجه مناسب را کسب کنند و در لیگ برتر باقی بمانند. رضا کاردوست، هافبک آبی‌پوشان خوزستانی در رابطه با این بازی گفت: ما تلاش زیادی در طول فصل کردیم تا امتیازات لازم را کسب کنیم اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که برای بقا باید در پلی‌آف حاضر شویم. تمام تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت تا نتیجه مناسب را کسب کنیم و بتوانیم در فصل آینده هم در لیگ بمانیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه نتیجه خوبی در خوزستان به دست آوردیم و امیدوارم بتوانیم در کرمان هم نتیجه لازم را به دست آوریم. کار سختی در پیش خواهیم داشت و مطمئنا آنها نیز انگیزه زیادی برای صعود به لیگ برتر خواهند داشت.

کاردوست برتری تک گله تیمش را عامل مهمی برای تحت فشار قرار دادن حریف در کرمان می‌داند: خوشبختانه در دقایق پایانی موفق شدیم گل برتری‌مان را در خانه به ثمر برسانیم و در بازی برگشت این نتیجه ارزش خود را نشان خواهد داد. مس کرمان در زمین خود به دنبال جبران خواهد بود و باید از این فرصت استفاده کنیم و ضربه نهایی را وارد کنیم. انگیزه زیادی برای بقا در لیگ برتر داریم و باید تلاش کنیم زحمات یک فصل‌مان هدر نرود.

دیدگاه‌ها