کد خبر : 1243586 | 09 خرداد 1394 ساعت 13:27 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

شیری: با وجود پیشنهادات خوب در سایپا ماندم

سایپایی ها همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌ برند و منتظر هستند تا هر چه زودتر وضعیت این باشگاه مشخص شود.

شیری: با وجود پیشنهادات خوب در سایپا ماندم
به گزارش "ورزش سه"، حامد شیری در مورد اوضاع باشگاه سایپا گفت: شاید باورتان نشود از روزی که بازی ها و تمرینات تعطیل شده هیچ خبری از باشگاه ندارم و فقط یکسری اخبار را از طریق سایت ها پیگیری کردم. به همین دلیل اطلاع دقیقی از باشگاه سایپا ندارم. منتظر هستیم تا ببینم چه می‌ شود تا اینکه یک تصمیم درست در فصل نقل و انتقالات بگیرد.

او در مورد تکلیفش برای فصل آینده ادامه داد: در فوتبال ایران هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست با چند تیم صحبت کرده ام اما هنوز به طور جدی تصمیمی نگرفته ام باید ببینم کدام بهتر از همه است. در نیم فصل از استقلال و پرسپولیس و فولاد پیشنهاد داشتم البته مستقیم با خودم صحبت نکرده بودند اما پیغام هایی فرستاده شده بود اما چون باشگاه سایپا کاوه رضایی، بابک حاتمی و سیدصالحی را از دست داده بود به من اجازه رفتن را ندادند من هم تصمیم گرفتم تا آخر فصل بمانم و ببینم شرایط چه می‌ شود تا در نهایت بتوانم یک تصمیم درست بگیریم.

بازیکن نارنجی پوشان کرج در مورد اینکه ماندن جلالی به سایپا کمک می‌ کند یا رفتنش نظرش را اینگونه بیان می‌ کند: 4 سال است که در باشگاه سایپا حضور دارم. در این مدت 4 مدیرعامل و 4 مربی عوض شده تا 10 سال دیگر هم این روند ادامه داشته باشد، سایپا در همان رتبه هفتم و هشتم می‌ ماند. البته اگر هم ما با همین رتبه ها فصل را تمام کردیم به خاطر ساختار خوب باشگاه مان است زیرا واقعا با برنامه ریزی کار کردیم. اگر ثبات مدیریت و مربی بیشتر باشد، قطعا وضعیت از این بهتر هم می‌ شود. موضوع دیگر بحث داوری است که اگر امسال اذیتمان نمی‌ کرد نتایج خیلی بهتری می‌ گرفتیم. من احساس می‌ کنم ماندن آقای جلالی می‌ تواند خیلی به سایپا کمک کند.

شیری در پایان در مورد اینکه عدم دعوتش به تیم‌ملی انگیزه هایش را دو چندان کرده، افزود: به هر حال چیزی که در این بین اهمیت دارد، نظر کادرفنی تیم‌ملی است. با توجه به عملکردم در این فصل خیلی امیدوار بودم که دعوت شوم. بازیکنان ما خیلی خوب کار کردند و همانطور که دیدید اخباری، ترابی و محمدزاده توانستند به تیم‌ملی راه پیدا کنند. بخصوص محمدزاده که اولین سال حضورش در لیگ‌برتر بود و خیلی خوب کار کرد. من هم تمام تلاشم را می‌ کنم که فصل آینده بهتر از این باشم و به تیم‌ملی دعوت شوم.

دیدگاه‌ها