کد خبر : 1243615 | 09 خرداد 1394 ساعت 14:54 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

سیاه‌جامگان را به مسوولان استانی نمی‌سپریم

مدیرعامل سیاه جامگان ابومسلم مشهد درباره واگذاری بخشی از سهام تیمش به هواداران و مسئولان شهر، گفت: این نحوه واگذاری مناسب نیست و در گذشته هم شکست خورده است.

سیاه‌جامگان را به مسوولان استانی نمی‌سپریم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، محمدرضا عباسی درباره واگذاری بخشی از سهام تیمش، اظهار کرد: واگذاری تیم‌ها در استان خراسان به مسئولان استانی برنامه شکست خورده‌ای است. واگذاری تیم به هواداران، مناسب نیست چون مگر هوادار چقدر می‌تواند پول بیاورد؟

وی ادامه داد: اگر فرد فوتبالی موفقی بخواهد کمک کند، استقبال می‌کنیم اما اگر کسی هم نیاید مسیرمان را طی می‌کنیم تا حضور موفقی در لیگ داشته باشیم. بر اساس برنامه پنج‌ساله باشگاه، امسال حضورمان در لیگ را تثبیت می‌کنیم. از سال آینده هم وضع مالی باشگاه مطلوب می‌شود.

مدیرعامل سیاه جامگان مشهد گفت: برنامه‌های اقتصادی خوبی را برای باشگاه در نظر گرفته‌ایم و از این طریق درآمدزایی می‌کنیم. سیاه جامگان هم مانند تیم‌های دیگر مشکل مالی دارد چرا که کشور در رکود اقتصادی است.

عباسی با بیان اینکه برای فصل جدید بودجه هفت میلیاردی در نظر گرفته است، افزود: طبق برنامه‌ریزی باید امسال سه میلیارد تومان از بودجه را تامین کنیم. با این بودجه به دنبال جذب ستاره‌های لیگ برتری نیستیم و از بازیکن‌های پایه تیم استفاده می‌کنیم چرا که مانند ابومسلم به دنبال سازندگی هستیم.

مدیرعامل سیاه‌جامگان با اشاره به آغاز تمرینات تیمش از بیستم خرداد، اضافه کرد: مهاجری با تعدادی از بازیکنان برای فصل جدید صحبت کرده است و احتمالا در آغاز تمرینات این فصل حضور داشته باشند. بیشتر بازیکنانی که به تیم ما اضافه خواهند شد از جوان‌های لیگ برتر و لیگ یک هستند.

وی افزود: البته بومی‌سازی هم در دستور کار تیم سیاه جامگان است و از بازیکنان خراسانی شاغل در لیگ برتر استفاده خواهم کرد. مهاجری هنوز برنامه کلی خود را به باشگاه اعلام نکرده اما مترصد این هستیم که اردوی چند روزه‌ای در خارج از کشور فراهم کنیم.

دیدگاه‌ها