کد خبر : 1244314 | 12 خرداد 1394 ساعت 14:23 | 13.5K بازدید | 2 دیدگاه

در خصوصی سازی فقط مردم را سرگم کردند

میناوند: نمی‌خواهند پرسپولیس سامان بگیرد

ملی پوش سابق پرسپولیس معتقد است لزومی نداشت که مدت ها مردم را سرگرم کنند و دست آخر بازهم تیم را به دست وزارت ورزش بسپارند.

میناوند: نمی‌خواهند پرسپولیس سامان بگیرد
به گزارش "ورزش سه"، مهرداد میناوند در رابطه با بازی فینال جام حذفی و تقابل دو تن از مربیان هم نسل وی گفت: این بازی از جذابترین فینال هایی بود که من دیدم، هم ذوب آهن و هم نفت بسیار با برنامه و موفق عمل کردند، عملکرد این دو تیم از ابتدای فصل تاکنون نشان دهنده قدرت مربیگری این دو هم بازی سابقم و البته ساختار خوب این دو باشگاه است. در حال حاضر دو تیم اصفهانی قهرمان های ایران شدند. تیم سپاهان به قهرمانی لیگ برتر رسید و ذوب آهنی ها هم قهرمان جام حذفی، این نوع کار، اصلا اتفاقی نیست و کاملا از روی برنامه ریزی به دست می آید. من فکر می کنم اگر لیگ چند بازی ادامه داشت تیم ذوب آهن می تواست قهرمان لیگ شود. بسیار جالب بود که دو تیم، از بازیکنان جوان بهره می بردند و به همه نشان داده شد که این جوان ها هستند که در فوتبال می توانند نقش تعیین کننده ای می توانند داشته باشند.

وی در ادامه راجع به بیماری محمد مایلی کهن، گفت: بنده هیچوقت دوست ندارم یکی از ورزشی ها را روی تخت بیمارستان ببینم چه برسد به مایلی کهن که همیشه معتقد هستم حداقل خودم، فوتبالم را مدیون او هستم. خیلی خوشحال شدم او را دیدم و بازهم با هم حرف زدیم و خنیدیم. وقتی شنیدم علی دایی نیز به عیادت مایلی کهن رفت به شدت خوشحال شدم، رفتار دایی و مایلی کهن در قبال یکدیگر در این موضوع آنقدر بزرگ بود که فکر می کنم باید خیلی به آن پرداخته شود. این حرکت نشان داد ورزشکارها و خصوصا فوتبالی ها گوشت هم را بخورن، استخوانش را دور نمی اندازند.

ملی پوش سابق گفت:متاسفانه دست هایی پشت پرده است نمی گذارد پرسپولیس نتیجه بگیرد، برانکو را ببینید!با اینکه چند وقت است پولی دریافت نکرده و من می دانم که یک جاهایی از جیب خودش برای بازیکنان خرج کرده است، چطور با دلخوری وی را از ایران می فرستند، دیدن و شنیدن این صحنه ها برای من خیلی ناراحت کننده است.

وی در ادامه گفت: نمی دانم چه بگویم، نمی دانم باید از چه کسی خواهش کنیم و از چه کسی تمنا کنیم، شما ببینید چند بار برای بازی های آسیایی ورزشگاه آزادی پر شد، در بازی های کدام تیم این اتفاق افتاد؟ این اتفاق در فوتبال دنیا یک نعمت است اما نمی دانم چرا ما این اتفاق را ارج نمی گذاریم، من به عنوان یک پرسپولیسی خیلی ناراحت هستم که این شرایط را میبینم، هرسال درباره این دو تیم بازی هایی را در می آورند و درست در مهمترین روزها می گویند چیز حل نشده و پولی نداریم و... و تا پایان سال هواداران شان را دق مرگ می کنند. وقتی همه جوانب را بسنجیم می بینیم که گویا خدا نکرده کسی یا عده ای با پرسپولیس خصومت دارند.

میناوند در پایان گفت:تیم را برای فروش می گذراند و مدت ها مردم تصور می کنند قرار است تیم شان سروسامان بگیرد اما می بینیم که به راحتی خودشان همه چیز را بازهم مانند قبل به پایان می رسانند. اکنون دیگر هواداران عادت کرده اند که همه ساله اتفاقات اینچنینی برای تیم شان می افتد، تیم که دست خود وزارت ورزش بود دیگر چه لزومی داشت که انقدر بازی دربیاورند و مردم را سرگرم کنند؟ خواهش می کنم مسئولین محترم این رفتارهای کلیشه ای را ازتیم، دور کنند و کمی هم به این سرمایه های همیشگی این مملکت فکر کنند. من به آقای روحانی رای دادم و حداقل انتظارم هم این بود که ورزش ایران و حداقل همین دو تیم بزرگ پایتخت با هواداران میلیونی اش، سر و سامان بگیرند که متاسفانه تا امروز این اتفاق نیفتاده است.

دیدگاه‌ها