کد خبر : 1244326 | 12 خرداد 1394 ساعت 15:24 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

گردان: انگیزه‌ام برای تیم‌ملی کم نمی‌شود

شهاب گردان دروازه بان سپاهان بعد از تمدید قرارداد حسین فرکی اعتقاد دارد، این تیم برای فصل آینده نتایج بهتری می گیرد.

گردان: انگیزه‌ام برای تیم‌ملی کم نمی‌شود
گردان در خصوص آخرین وضعیتش به "ورزش سه" گفت: آقای فرکی با سپاهان قرارداد داشت و با توجه به این مساله پیش بینی می شد او در سپاهان بماند. از این خبر خوشحال شدم و امیدوارم فصل آینده هم آقای فرکی سومین قهرمانی را تجربه کند. من هم با سپاهان قرارداد داخلی دارم و اگر مشکلی پیش نیاید دوست دارم در همین تیم بمانم.ما دوست داریم فصل آینده هم موفق شویم و فکر می کنم با آقای فرکی فصل بعد بتوانیم زودتر اوج بگیریم. امیدوارم با حضور بازیکنان با تجربه فصل آینده نتایج بهتری بگیریم.

او در ادامه گفت: همه چیز دست به دست هم داد تا قهرمان شویم و نمی توان معیار مشخصی را نام ببریم. حضور آقای فرکی، محرم نوید کیا و حمایت مسوولان و تلاش بازیکنان باعث شد قهرمان شویم. ذوب آهن هم این مشخصات را داشت و قهرمان شد.متاسفانه ذوب آهن در یکی، دو سال اخیر نتوانسته بود نتایج خوبی بگیرد اما امسال قهرمان شد و من به این تیم تبریک می گویم.

گردان در مورد دعوت نشدنش به تیم ملی هم گفت: از کسانی که اعتقاد داشتند باید من به تیم ملی دعوت شوم تشکر می کنم. به هر حال سرمربی تیم ملی تصمیم گیرنده است اما من هیچوقت تلاشم را کم نمی کنم. دعوت نشدن به تیم ملی دلیل نمی شود که انگیزه ام را از دست بدهد. من دوست دارم بهترین بازی ام را انجام دهم و به سپاهان کمک کنم. دوست دارم دوباره در آسیا بازی کنم و خودم را اثبات کنم.

دیدگاه‌ها