کد خبر : 1244419 | 13 خرداد 1394 ساعت 10:37 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

بختیاری:بقا در لیگ برتر نتیجه اعتماد به ویسی بود

مدیرعامل استقلال خوزستان درباره اتفاقات بازی تیمش با مس کرمان، گفت: علت این اتفاقات ویترین کردن لیگ برتر و جستوی آرزو ها در آن است.

بختیاری:بقا در لیگ برتر نتیجه اعتماد به ویسی بود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، فاضل بختیاری اتفاقات بازی با مس کرمان را ناشی از هیجانات مردم دانست و اظهار کرد: تماشاگران ناراحت بودند و اقدام به شکستن صندلی‌ها کردند البته ناراحتی آن ها دلیل بر انجام این کار اشتباه نمی‌شود. شاید کسانی هم در متشنج کردن جو ورزشگاه دست داشتند. ما دوست داریم که تماشاگران ایرانی مانند اروپایی‌ها، بازیکنان را از نزدیک لمس کنند اما به خاطر این رفتارها، سکوها را بعد از پیست تارتان و پشت فنس‌ها قرار می‌دهند. برای مردمی که ادعای تمدن 7 هزار ساله دارند، جای تاسف دارد. اگر فردی در این اتفاق، مصدوم می شد چه کسی پاسگخو بود؟

وی ادامه داد: علت اصلی این رفتارها این است که لیگ برتر را ویترین کرده‌ایم و آمال و آرزوها را در آن جستجو می کنیم. البته سازمان لیگ با یک گروهی کردن لیگ دسته یک و 16 تیمی شدن آن، می‌تواند هیجانات را در این مسابقات هم بالا ببرد. این اتفاق در شان مردم کرمان نبود.

مدیرعامل استقلال خوزستان گفت: بازی سختی در مقابل مس داشتیم چرا که آن ها در کرمان میزبان بودند و مردم هم از این بازی استقبال کرده بودند. آن ها انتظار پیروزی داشتند و می‌خواستند در کرمان جشن صعود برگزار کنند اما ما هم بازی رفت را برده بودیم و برای پیروزی مجدد آماده بودیم. خوشبختانه در این بازی هم پیروز شدیم هر چند که اتفاقات ناگواری در ورزشگاه رخ داد.

بختیاری درباره پایان درگیری‌ها در ورزشگاه و پیگیری بازی، گفت: با ورود نیروی انتظامی و دخالت در ماجرا، افراد که مشکل آفرین شده بودند از ورزشگاه خارج شدند. با آرام شدن جو ورزشگاه، ناظر بازی تصمیم به پیگیری مسابقه گرفت تا محرومیت خاطیان بیشتر نشود. بهترین کار هم ادامه برگزاری بازی بود.

مدیرعامل این تیم با حمایت از عبدالله ویسی، تاکید کرد: به تمام مدیرعاملان باشگاه‌های لیگ برتری توصیه می‌کنم که تحت شرایط جو ورزشگاه قرار نگیرند و بعد از یک نتیجه ضعیف کادر فنی تیم شان را عوض نکنند. اگر قرار بود که به ویسی اعتماد نکنیم، در هفته چهارم لیگ سیزدهم او را برکنار می‌کردیم. تیمی که او ساخته بود، بدشانس بود که به پلی‌آف راه یافت. ویسی با حفظ استقلال در لیگ برتر جواب اعتماد ما را داد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه به پلی آف لیگ برتر رسیدیم، هنوز فرصت برگزاری جلسه با مدیران شرکت گروه ملی پیدا نکرده‌ایم اما بعد از یک یا دو روز بودجه فصل آینده را تصویب می‌کنیم تا حضور بهتری نسبت به لیگ چهاردهم در مسابقات داشته باشیم. این خوشحالی مردم برای حضور مجدد در لیگ برتر با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست.

دیدگاه‌ها