کد خبر : 1244445 | 13 خرداد 1394 ساعت 14:13 | 35.9K بازدید | 23 دیدگاه

اندرسون: سرویس ایرانی ها افت کرده بود

دریافت کننده و البته پشت خط زن تیم ملی والیبال آمریکا معتقد است سرویس ایرانی ها نسبت به سال های گذشته بسیار ضعیف تر شده است و آنها توقع شرایطی به مراتب سخت تر را داشتند.

اندرسون: سرویس ایرانی ها افت کرده بود
به گزارش"ورزش سه"، مت اندرسون دریافت کننده و پشت خط زن تیم ملی والیبال آمریکا که جزو بهترین ها دنیا محسوب می شود پس از پیروزی مقابل ایران در 2 بازی متوالی در گفت و گویی به بسیاری از سوالات فنی و عمومی پاسخ داد:

پس به این نتیجه رسیدیم که حضور شما و معروف در زنیت به نفع آمریکا شد ؟
نه زیاد فکر نمی کنم. ما فرصت زیادی برای آماده سازی نداشتیم و تیم مدت کمی کنار هم بود. من فرصت کافی برای انتقال توانایی های معروف به سرمربی نداشتم.

حضور شما کنار او هیچ فرقی در شرایط این بازی نداشت ؟
حتما داشت. من در طول فصل با سرمربی تیم در تماس بودم و شناختی از سعید داشتیم و به همین دلیل تعدادی تاکتیک طرح کردیم.

برای مثال ؟
ما می دانستیم اگر دریافت به خوبی در اختیار سعید قرار نگیرد ایران به مشکل بر می خورد پس تصمیم گرفتیم سرویس هایی با ریسک صد در صد بزنیم. فکر می کنم همین طور هم شد و ایران در دریافت و در نتیجه حمله خوب نبود.

فقظ همین تاکتیک را اتخاذ کردید ؟
نه ایران به دلیل اینکه سرویس های خوبی می زند ما تصمیم گرفتیم با 4 دریافت کننده مقابل سرویس آنها بایستیم ولی خیلی ضعیف تر نسبت به سال های گذشته سرویس زدند و در بازی دوم ما از سندر استفاده نکردیم، خودم به پشت خط رفتم و با همان سیستم قبل بازی کردیم.

انتظارتان از ایران چه بود ؟
ایرانی ها سرویس های موجی بسیار خطرناکی می زدند اما امسال خبری از آنها نبود و دریافت خوبی هم از ایران ندیدیم. البته تیم ما هم خوب سرویس زد.

دیدگاه‌ها