کد خبر : 1244472 | 13 خرداد 1394 ساعت 16:51 | 55.7K بازدید | 6 دیدگاه

نشست خبری مربی جدید رئال

بنیتس(2): رئال من جذاب و هجومی خواهد بود

رافا بنیتس امروز بصورت رسمی به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید برگزیده شد و به هواداران و رسانه ها معرفی شد.

بنیتس(2): رئال من جذاب و هجومی خواهد بود
به گزارش "ورزش سه"، رافا بنیتس که به همراه بوتراگنیو در نشست خبری پس از مراسم معارفه خود شرکت کرده بود، در گفتگو با خبرنگاران پرتعداد حاضر در سالن کنفرانس گفت :

اعلام حمایت بازیکنان رئال از آنچلوتی

بازیکنان باید حمایت و دلجویی خود از آنچلوتی را نشان می دادند. امیدوارم روزی که من هم از رئال می روم، چنین حمایتی را از خودم شاهد باشم.

تغییر پست رونالدو و بیل امکانپذیر است؟


سوای هر چیزی، باید ابتدا ایده های تاکتیکی ام را برای بازیکنان روشن کنم. خیلی ها می گویند که من مربی ای دفاعی هستم ولی در ناپولی امسال در همه رقابت ها 104 گل به ثمر رساندیم. یک تیم با کیفیت باید هم تهاجمی بازی کند. برای یک مربی، داشتن این همه بازیکن خوب یک مزیت است. با داشتن چنین مجموعه ای نگران این نیستم که کدام بازیکن را در چه پستی بکار بگیرم یا چه کسانی بازی کنند.

از رئال مورینیو خوشتان می آید یا رئال آنچلوتی؟

نباید در مورد مربیان سابق باشگاه اظهارنظر کنم. رئال مادریدی از نظر من محبوب است که همیشه برنده می شود. روی این مجموعه ای که در اختیارم است حساب باز کرده ام و چشم به آینده دارم.

تیم های پایه ای باشگاه


وظیفه من هدایت تیم اول باشگاه است ولی خیلی خوب کار با تیم های پایه ای را می دانم و در رئال، مدت ها به این کار مشغول بودم. به تیم های پایه ای نظارت خواهم داشت؛ همانطور که در لیورپول چنین کاری را انجام می دادم. به زودی با زیدان صحبت خواهم کرد و در مورد تیم دوم از او اطلاعات می گیرم.

در رئال شما، بازیکنان همیشه ثابت و بدون بحث وجود خواهند داشت؟


معتقدم که بازیکنان رئال، همه بازیکنانی خوب و ارزشمند هستند. تصمیم گیری در این مورد که چه کسانی فیکس بازی کنند به همان مقطع و بازی پیش رو بستگی دارد. مهم صلاح و منفعت تیم است.

دستیاران شما

دستیارانم اینجا هستند. فابیو پکیا و آنتونیو گومز دستیاران من در رئال خواهند بود. ژاوی والرو،مربی دروازه بان ها و پاکو دی میگل، مربی بدنساز. همه اینها تحصیلات خوب آکادمیک دارند.

شایعات آمدن دخیا به رئال


تیم خوبی در اختیار دارم و اینجا در مورد شخص خاصی صحبت نخواهم کرد. ابتدا باید عملکرد بازیکنان در فصل گذشته را آنالیز کنیم و سپس در مورد آینده و بازیکنان جدید تصمیم گیری شود.
 
کلید بازگشت به جاده پیروزی

کلید این مساله در دست بازیکنان است. سعی می کنم یک ساختار درست روی یک متد خوب ایجاد کنم ولی نقش اصلی را بازیکنان ایفا خواهند کرد.

محکوم به قهرمانی در لالیگایید؟

تیمی مثل رئال در انتهای هر فصل، باید شانس قهرمانی در همه جام ها را داشته باشد. رئال در هر بازی باید پیروز شود. برخی مواقع ممکن است به این هدف نرسیم اما ایده تیم باید همیشه پیروز شدن باشد. از همان بازی اول با همین هدف وارد مسابقات خواهیم شد. رئال من، تیمی جذاب و هجومی خواهد بود و در همه بازی ها برای پیروزی به میدان خواهد رفت.
 
جذب رحیم استرلینگ

استرلینگ بازیکن لیورپول است و درست نیست در مورد او صحبت کنم.


دیدگاه‌ها