کد خبر : 1248040 | 01 تیر 1394 ساعت 16:02 | 156.6K بازدید | 5 دیدگاه

درآن کوچه یک شرکت بیمه هم هست؛ آنجا بودم

بیرانوند: من به باشگاه استقلال نرفتم

علیرضا بیرانوند که ساعتی پیش خبر حضور از او در باشگاه استقلال داده اند با جدیت هر چه تمام تر به تکذیب این خبر می‌ پردازد.

بیرانوند: من به باشگاه استقلال نرفتم
به گزارش "ورزش سه"، بیرانوند که در ابتدای مصاحبه شماره بیمه تامین اجتماعی ای که دقیقا شرکتش در خیابانی قرار دارد که مقر باشگاه استقلال است از ما تقاضا می‌ کند برای اطمینان یافتن از این مساله که او فقط رفته بود تا کارش را در آن موسسه انجام دهد و قسم می‌ خورد که به جان بچه اش که نمی‌ دانسته باشگاه استقلال نیز در همان مکان قرار دارد، ناراحتی اش را بابت خبرها کذب منتشر شده ابراز کند.

این گلر ملی‌پوش در ادامه صحبت هایش می‌ گوید: به جان بچه ام اصلا پا به باشگاه استقلال نگذاشته ام. من نمی‌ دانم این حرف ها را از کجا درمی آورند، ضمنا من در تامین اجتماعی کاری داشتم و نمی‌ دانم خبر حضور من در باشگاه استقلال از کجا درآمد. هنوز هم متعجبم چرا این اتفاقات برای من افتاده. علی بیرانوند با باشگاه نفت قرارداد دارد من هیچ نمی‌ آیم در صورت داشتن قرارداد با باشگاه دیگری بروم و با یک باشگاه دیگر مذاکره کنم.

او در همین باره گفت: من روحم هم خبر نداشت که باشگاه استقلال در همان کوچه ای است که بیمه تامین اجتماعی قرار دارد. من اگر این موضوع را می‌ دانستم کار واجب خودم در تامین اجتماعی را فراموش می‌ کردم و اصلا پا به آن کوچه نمی‌ گذاشتم که چنین حواشی اتفاق بیافتد.

دیدگاه‌ها