کد خبر : 1249128 | 07 تیر 1394 ساعت 12:58 | 35.4K بازدید | 10 دیدگاه

صادقی: راجع به کاپیتانی صحبت نمی‌کنم

مدافع استقلال می‌گوید از این که نتوانسته است مظلومی را ملاقات کند، ناراحت نیست و این مسئله را به حساب شلوغی سر او می‌گذارد.

صادقی: راجع به کاپیتانی صحبت نمی‌کنم
امیرحسین صادقی که امروز قرار بود با پرویز مظلومی دیداری داشته باشد، پس از ناکامی در ملاقات با سرمربی استقلال در جمع خبرنگاران گفت: امروز به باشگاه آمدم تا آقای مظلومی را ببینم چون با ایشان قرار گذاشته بودیم اما ظاهرا سرشان شلوغ بوده و به جلسه‌ای در وزارت ورزش رفته‌اند. ان‌شاءالله یک بار دیگر هماهنگ می‌کنیم تا وضعیتم روشن شود.

به گزارش ایسنا، او در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کند این رفت و آمدش به استقلال نوعی بازی دادن او به شمار می‌رود، اظهار کرد: به این منزله نمی‌گیرم. این رفت و آمد را به حساب این که سر مسئولان استقلال شلوغ است می‌گذارم. به هر حال آنها باید کارشان را پیش ببرند. صبر می‌کنم تا کارهایشان تمام شود و بعد با آنها جلسه بگذارم.

مدافع فصل گذشته استقلال در پاسخ به این سوال که آیا شان او با این رفت و آمدها پایین نمی‌آید، اظهار کرد: من سرباز استقلال هستم و 13 سال است که در اینجا حضور دارم. عاشق استقلال هستم و حتی اگر در این تیم هم نباشم، به اینجا سر می‌زنم.

صادقی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا جدایی او از استقلال می‌تواند به دلیل برگشتن رحمتی و بحث کاپیتانی آبی‌پوشان باشد، گفت: من راجع به این مسئله اصلا صحبت نمی‌کنم.

دیدگاه‌ها