کد خبر : 1249407 | 08 تیر 1394 ساعت 16:56 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

ایران‌پوریان: بدون حرف و حدیث در تراکتور ماندم

محمد ایران پوریان امروز با باشگاه تراکتورسازی به توافق رسید و به این ترتیب چهارمین سال حضور این بازیکن در کنار سرخپوشان تبریزی است.

ایران‌پوریان: بدون حرف و حدیث در تراکتور ماندم
به گزارش "ورزش سه"، محمد ایران پوریان در مورد تمدید قرارداد با تراکتورسازی گفت: همیشه وقتی صحبت کرده ام گفته ام تراکتورسازی در اولویت من قرار دارد و هیچ وقت برای مذاکره با تراکتور بر سر مسائل مالی به مشکل نخورده ام و بدون دردسر یک سال دیگر در خدمت تراکتور هستم. انشاالله که بتوانم به همراه سایرین جواب محبت هواداران را بدهم و امسال یک جام به آنها تقدیم کنم. در ضمن از بعدازظهر نیز به تمرینات اضافه می شوم.

او در همین باره ادامه داد: آقای عباسی و تونی همیشه به من لطف داشتند و این احترام کاملا دو طرفه است. اولویت من تراکتور بود و بدون هیچ حرف و حدیثی در این تیم ماندم.

این بازیکن در مورد بلاتکلیفی تونی و اینکه معلوم نیست امسال نیز تراکتور را هدایت می کند یا خیر نظرش را اینگونه بیان کرد: انشاالله که آقای تونی بماند چون این خواسته همه هواداران است.

در حالی که فصل گذشته به خط دفاع تراکتور انتقادات زیادی شد ایران پوریان در پاسخ به این سوال که به نظرش بهتر نیست امسال چند مدافع به تراکتور اضافه شود گفت: ما به چند بازیکن احتیاج داریم و در یکسری از پست ها کمبود وجود دارد. باید ضعف ها را برطرف کنیم و گام را محکم برداریم.

وی در پایان در مورد جدایی لوسیانو ادینهو که خیلی ها فصل پیش اعتقاد داشتند اصلی ترین مهره تراکتور بود، افزود: اول از همه این را بگویم تیمی که خوب نتیجه می گیرد از گلرش گرفته تا خط حمله همه خوب کار می کنند و تیمی که ضعیف کار می کند از فورواردش گرفته تا دروازه بان همه مقصرند ولی ادینهو بازیکن بزرگی است و سال پیش خیلی به ما کمک کرد. چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ روحی جا دارد که از او تشکر کنم متاسفانه من هم شنیده ام که امسال شاید در لیگ امسال در ایران حضور نداشته باشد اما انشاالله نظرش عوض شود تا آنجا که من می دانم دل ادینهو با تراکتور است و دوست دارد کمک کند. انشاالله که او نیز دوباره به جمع ما اضافه شود تا همگی دست به دست هم دهیم و دل هواداران را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها