کد خبر : 1249595 | 09 تیر 1394 ساعت 15:06 | 15.2K بازدید | 5 دیدگاه

متاسفم که نشد با آقای منصوریان حرف بزنم

ابراهیمی: بازیکنان از اسکوچیچ راضی هستند

هافبک فصل گذشته نفت‌تهران شب گذشته از این تیم رسما جدا شد و به فولادخوزستان پیوست.

ابراهیمی: بازیکنان از اسکوچیچ راضی هستند
به گزارش "ورزش سه"، حسین ابراهیمی در مورد اینکه چه شد با فولادی ها به توافق رسید گفت: از ابتدای فصل نقل و انتقالات با فولادی ها صحبت هایی انجام شده بود اما من فرصت گرفته بودم تا ابتدا تکلیفم را در نفت‌تهران مشخص کنم و آقای منصوریان صحبت کنم اما وکیل باشگاه گفت منصوریان آلمان است و اگر آمد قرار می‌ گذاریم. من هم منتظر تماسشان شدم اما وقتی زنگ نزدم من هم تصمیم خودم را گرفتم و به فولاد پیوستم. متاسفانه نشد که با آقای منصوریان حرف بزنم به هر حال من دو فصل خیلی خوب را در نفت و زیرنظر مربیانی همچون گل‌محمدی و منصوریان گذراندم و تجارب خوبی کسب کردم. انشاالله که بتوانم از تجاربم در فولاد هم استفاده کنم.

او در همین باره ادامه داد: از اینکه قرار است در شهری که زنده است و مردمان خونگرم و فوتبالدوستی دارد، بازی کنم خوشحالم.

این بازیکن در مورد اینکه فکر می‌ کند کار کردن با اسکوچیچ چطور باشد، نظرش را اینگونه بیان کرد: من تا حالا با آقای اسکوچیچ کار نکرده ام اما از بچه ها شنیده ام که خیلی راضی هستند. من بیشتر با نیکولیچ کمک اسکوچیچ آشنا هستم زیرا تیم‌ملی جوانان زیرنظرش کار کردم. من فکر می‌ کنم تفکرات مربیان کروات شبیه به هم است. من هم با دو، سه نفر از آنها کار کرده ام و تا به حال به هیچ مشکلی برنخورده ام.

ابراهیمی بازیکن تازه وارد فولادی ها در مورد اینکه فکر نمی‌ کند جدایی بازیکنان بزرگ فولاد یعنی رحمانی، جماعتی، آل‌نعمه و رفیعی این فصل کار را برایشان سخت می‌ کند یا خیر گفت: اگر دقت کرده باشید بختیار پارسال برای فولاد بازی نکرد، سروش رفیعی هم 3، 4 بازی بود بعدش سرباز شد. مهم این است ساختار تیم حفظ شد. البته رحمانی، جماعتی و بقیه کسانی که نام بردید بازیکنان بزرگی هستند و هیچگاه نمی‌ توان جایشان را پر کرد اما باشگاه و کادرفنی تدابیری را در نظر گرفته انشاالله که سال خوبی برای استان خوزستان باشد.

وی در پایان افزود: از مدیریت سابق نفت آقای محمد علیپور که همچنان هم به من کمک می‌ کند بسیار ممنونم او همیشه لطف داشته است.

دیدگاه‌ها