کد خبر : 1249755 | 10 تیر 1394 ساعت 11:47 | 7.9K بازدید | 0 دیدگاه

با هیچ مربی صحبت نکردیم

جهانداری: فدراسیون زودتر رای را اعلام کنند

مدیرعامل تیم استقلال اهواز می گوید تاکنون با هیچ مربی برای هدایت این تیم در لیگ برتر صحیتی نداشته است.

به گزارش "ورزش سه"، ارسطو جهانداری در رابطه با آخرین اطلاعات درباره فروش سهمیه تیم فولادنوین و خرید آن توسط تیم استقلال اهواز گفت: صحبت های خوبی داشتیم و تقریبا به نتیجه نهایی هم رسیدیم، اما به دلیل نیمه دولتی بودن کارخانه فولاد، آنها موظف هستند برای فروش هرچیزی یک آگهی مانند مزایده بدهند و این آگهی واگذاری به صورت محدود و به شرط عدم خروج امتیاز از اهواز انجام شده است و تا پنجشنبه اعتبار دارد، ما دیروز آگهی را به آقای شفیع زاده دادیم تا مسائل مالی مربوط به آن حل شود.

وی ادامه داد: برای انجام هرکاری باید تشریفات اداری آن انجام شود و این حق طبیعی آنهاست، بهرحال از سه شنبه تا پنج شنبه زمان داده اند و ما هم باید در این زمان کارهای نهایی را انجام تا بتوانیم در اسرع وقت نسبت به بستن تیمی قوی اقدام کنیم. البته این مسائل باید از قبل انجام می شد تا الان از نظر زمانی دچار مشکل نشویم اما دیگر پیش آمده است و کاری هم نمی توان کرد.

جهانداری در رابطه با شایعه مذاکره با چند مربی برای پذیرش مربیگری این تیم گفت: بنده شخصا تاکنون یا هیچ مربی ای هیچ صحبت نکرده ام، البته ما این مسئله را به آقای شفیع زاده منتقل کردیم، نمی دانم شاید ایشان خودش با این مربی ها مذاکره داشته است.

وی در پایان راجع به وضعیت شکایت شان در لیگ یک گفت: ما فکر می کردیم که فدراسیون فوتبال در مورد این موضوع حساس، سریعتر و با سرعت عمل بیشتری رای دهد ولی متاسفانه این اتفاق تاکنون نیفتاده است.

دیدگاه‌ها