کد خبر : 1249822 | 10 تیر 1394 ساعت 14:46 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرروستا: پیکان پتانسیل موفقیت در لیگ را دارد

پیکان حالا باید زودتر از هر مسئله‌ای سرمربی‌اش را انتخاب کند اگرچه از این باشگاه اسمهایی مثل دایی و قلعه نویی شنیده می‌شد، اما پس از مصاحبه مدیرعامل این تیم مبنی بر تایید عدم حضور این دو مربی، حالا یکی از گزینه های اصلی این تیم مدیر روستا است.

مدیرروستا: پیکان پتانسیل موفقیت در لیگ را دارد
علی اصغر مدیر روستا می گوید: قبل از هرچیز خوشحالم که پیکان لیگ برتری ماند و این واقعاً به نفع فوتبال ایران است. چراکه تیمی مثل پیکان که دارای ساختار مدیریتی قوی و همچنین از نظر سخت افزاری شرایطی دارد که می تواند برای فوتبال مفید باشد برای همین خوشحالم این تیم در لیگ برتر ماندنی شد و این اتفاق را به کارگران زحمتکش ایران خودرو و خانواده بزرگ ایران خودرو تبریک می گویم.

مدیرروستا در ادامه می گوید: اینکه صحبت از حضور من در این تیم شده است را من خودم هنوز به طور رسمی نشنیده ام. اما مسئله ای که هست این است که برای من موفقیت این تیم مهم است من کاری جز فوتبال ندارم و شغل اول و آخر من فوتبال است اگر شرایطی باشد که بتوانم به این تیم خدمت کنم و حضور داشته باشم سعی می کنم با انگیزه زیادی که دارم با تمام وجود به تیم خدمت کنم اگرهم نباشم بازهم برای این تیم آروزی موفقیت می کنم چراکه پیکان پتانسیل موفقیت را در لیگ برتر دارد.

بازیکن سابق تیم ملی می افزاید: من در این یکی دو سالی که در فوتبال حضور نداشتم سعی کردم در کلاسهای خوبی شرکت کنم و بتوانم دانش خودم را به روز کنم من در این دو سال پیشنهادهایی از تیمهای خوب لیگ یکی و حتی یکی دو تیم لیگ برتر در هفته های آخر داشتم اما فضای فوتبال و آن تیمها چیزی نبود که با روحیات من تناسب داشته باشد به هر حال امیدوارم شرایطی پیش بیاید که بتوانم به باشگاه پیکان خدمت کنم.

سرمربی سابق پیکان که نتایج خوبی راهم با این تیم در گذشته کسب کرده در پایان در مورد شرایط کلی فوتبال می گوید: خب در سطح ملی ما یک بازی با ترکمنستان داشتیم که امتیاز از دست دادیم اما من فکر می کنم این نتیجه یک اتفاق فوتبالی بود که تکرار نمی شود و من مطمئن هستم آقای کی روش در ادامه تیم ملی را به جایگاه خوبی می رساند.

دیدگاه‌ها