کد خبر : 1250007 | 11 تیر 1394 ساعت 17:26 | 36K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با مارکا

دانیلو: بی صبرانه منتظر ال کلاسیکو هستم

دانیلو تا بدینجا، جدی ترین خرید رئال مادرید برای فصل آینده محسوب می شود.

دانیلو: بی صبرانه منتظر ال کلاسیکو هستم
به گزارش "ورزش سه"، خریدی که سه ماه پیش نهایی شد و این مدافع راست برزیلی، با رقم 31.5 میلیون یورو از پورتو به رئال مادرید پیوست تا رقیبی کاملا جدی برای کارواخال باشد.
دانیلو که کوپا آمریکا را به دلیل مصدومیت مچ پا از دست داد در مصاحبه ای اختصاصی با مارکا، از علاقه اش برای ماندن راموس و کاسیاس در رئال سحن گفت:" واقعیت این است که دوست دارم راموس و کاسیاس در رئال بمانند. آنها بازیکنان بزرگ و تاثیر گذار تیم هستند که در مقاطع دشوار فصل و بازی های حساس بسیار به کمک تیم می آیند."

دانیلو در مورد رقبای خود در رئال گفت:" صادقانه بگویم که از حالا خودم را بازیکن ثابت رئال نمی دانم. کارواخال و آربلوا، تاریخچه خود را در رئال دارند و من باید تلاش کنم تا ردپایی از خودم در این تیم بگذارم. می خواهم از فرصت هایی که به من داده خواهد شد، نهایت استفاده را ببرم اما در حال حاضر سومین بازیکن رئال در منظقه راست دفاعی هستم."

دانیلو که با خامس در پورتو همبازی بود، اظهار امیدواری کرد که زوج موفقی با این بازیکن در منطقه راست رئال بسازند. او در مورد ال کلاسیکو نیز گفت:" بی صبرانه منتظر اولین ال کلاسیکوی خودم هستم. با نیمار در این مورد شوخی زیاد کرده ایم. مهار او کار دشواری است اما اگر در ترکیب باشم، تمام سعیم را برای متوقف کردن او خواهم کرد."

دیدگاه‌ها