کد خبر : 1250008 | 11 تیر 1394 ساعت 17:46 | 41.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش AS

بیم والنسیا از انتقال اوتامندی به رئال مادرید

نیکولاس اوتامندی، مدافع آرژانتینی والنسیا سخت مورد توجه مدیران رئال مادرید قرار گرفته است.

بیم والنسیا از انتقال اوتامندی به رئال مادرید
به گزارش "ورزش سه"، اوتامندی خود را برای بازی نهایی کوپا آمریکا که روز شنبه در سانتیاگو بین آرژانتین و شیلی برگزار خواهد شد آماده می کند؛ در حالیکه وضعیت آینده او در باشگاه والنسیا همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.
او صراحتا خواهان جدایی از این تیم شده و رئال مادرید، منچستریونایتد و سیتی، مهمترین باشگاه های خواهان او به حساب می آیند. رئال مادرید چه راموس از این تیم جدا شود چه نشود، علاقمند به جذب اوتامندی است.

طبق ادعای AS، در والنسیا بیم این وجود دارد که اوتامندی در نهایت به رئال منتقل شود. سالوو، که روز گذشته از ریاست باشگاه والنسیا به دلیل مشکلات با سرمربی(نونو) و مالک باشگاه(پیتر لیم) استعفا داد، فاش ساخته است که در طی روزهای اخیر، تحرکات مشکوکی از جانب مندس، ایجنت مشهور سرمربی والنسیا، دوست نزدیک پیتر لیم، مالک والنسیا و نیز فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید برای متقاعد کردن سران والنسیا به فروش اوتامندی  به رئال صورت گرفته است.
اوگنیو لوپز، مدیر برنامه های اوتامندی نیز در طی روزهای اخیر، ملاقات های متعددی با مندس داشته است. 27جولای، این مدافع باید خود را به تمرینات پیش فصل والنسیا معرفی کند اما او و مدیر برنامه هاش مایلند تا پیش از آن تاریخ، وضعیت انتقال او به تیمی دیگر مشخص شده باشد. باشگاه والنسیا برای فروش این بازیکن به کمتر از 50 میلیون راضی نیست.

دیدگاه‌ها