کد خبر : 1250013 | 11 تیر 1394 ساعت 18:27 | 43.5K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با Algemeen Dagblad

بلیند: پیشنهاد فوق العاده یونایتد را رد کردم

دنی بلیند، سرمربی سابق آژاکس و کمک مربی هلند در جام جهانی 2014، روز گذشته جانشین گاس هیدینک شد و از این پس سرمربی هلندی ها خواهد بود.

بلیند: پیشنهاد فوق العاده یونایتد را رد کردم
به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه هیدینک در سال 2014 جانشین لوئیس فان خال شد، نتوانست عملکرد خوبی با لاله‌های نارنجی داشته باشد و در مقدماتی یورو 2016 با این تیم به مشکل برخورد. آنها در حال حاضر در رده ی سوم گروهشان، پایین تر از جمهوری چک و ایسلند قرار دارند و کار سختی برای صعود به یورو 2016 پیش رو دارند.هیدینک به دلیل کسب نتایج ضعیف، از سمت خود استعفا کرد و دنی بلیند جایگزین او شد.

بلیند در مصاحبه با "Algemeen Dagblad" فاش ساخت که سال گذشته پیشنهاد دستیازی فان خال در منچستریونایتد را رد کرده است.
او گفت:" من یک پیشنهاد فوق العاده از منچستریونایتد داشتم.سال گذشته چندین نوبت با من و فان خال مذاکره شد اما من آن را رد کردم. می توانید تصور کنید که چه چیزی می تواند زیباتر از این باشد که سرمربی تیم ملی کشورتان شوید؟"

بلیند در مورد تغییراتی که در هلند ایجاد خواهد کرد و نیز میزان امیدواری اش به صعود گفت:" در مورد تغییرات، ترجیح می دهم با دستیارانم و بازیکنان شاخص تیم ملی صحبت کنم. الان نمی توانم در مورد این مساله اظهارنظر کنم.
به صعود امیدوارم؟ ما می دانیم که چه کاری باید انجام دهیم؛ کسب 4 پیروزی از 4 بازی آینده. ما توانایی این کار را داریم.  3 سپتامبر باید با ایسلند روبرو شویم و اجازه تساوی هم نداریم. تا آن زمان روبن و استروتمن نیز روی فرم خواهند بود و به ما کمک می کنند تا تیم بهتر و قدرتمندتری شویم.صعود به یورو 2016 تنها هدف هلند است و به چیز دیگری فکر نمی کنم."

دیدگاه‌ها