کد خبر : 1250117 | 12 تیر 1394 ساعت 14:38 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

خبر ندارم ادینهو برمی گردد یا خیر

بایرامی: با چشم باز تراکتور را انتخاب کردم

مهاجم تراکتورسازی پس از توافقاتی نهایی که دیروز با این باشگاه انجام داد در نهایت ماندنی شد و کارش را در لیگ پانزدهم در کنار سرخپوشان انجام می‌ دهد.

بایرامی: با چشم باز تراکتور را انتخاب کردم
به گزارش "ورزش سه"، مهرداد بایرامی در مورد توافق با تراکتورسازی گفت: بعد از جلسه ای که با آقای عباسی داشتیم توافق مالی کردیم. از قبل نیز در لیست تونی بودم و باشگاه نیز خواهان من بود. بر سر مسائل مالی هم بدون حرف  و حدیث به توافق رسیدیم.

او در پاسخ به این سوال که این فصل بدون حضور لوسیانو ادینهو کار راحت تری دارد یا خیر گفت: اول از همه اینکه من خبر ندارم ادینهو برمی گردد یا خیر. امیدوارم هر کس که می‌ آید کمک حال تراکتور باشد و اگر آن شخص ادینهو باشد که قطعا از او استقبال زیادی می‌ کنیم. انشاالله هر کس به جمع مان اضافه می‌ شود کمک کند که هم تراکتور سال فوتبالی خوبی داشته باشد، هم من.

این بازیکن در مورد عملکرد تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات نظرش را اینگونه بیان کرد: فعلا آن بازیکنانی که در لیست تونی بودند فعلا حاضر هستند 3، 4 بازیکن جدید هم اضافه شدند که داریم تمرین می‌ کنیم مثل سروش رفیعی و احمد عبدالله زاده، برخلاف خیلی ها که می‌ گویند تراکتور در فصل نقل و انتقالات خوب کار نکرده باید بگویم که تیم ما با جذب دو، سه نفر هم کامل می‌ شود و مثل بعضی تیم ها نیستیم که مجبور باشیم 10، 15 بازیکن بگیریم تا تکمیل شویم.

مهاجم سرخ های تبریزی درباره نحوه تمریناتشان گفت: ما صبح و بعدازظهر زیر نظر آقای تونی تمرین می‌کنیم تا انشاالله هر چه زودتر برای بازی ها آماده شوند.

بایرامی در پایان در مورد اینکه از لحاظ فنی برای فصل بعد با تونی به توافق رسیده یا خیر افزود: قبل از اینکه قرارداد ببندم با تونی جلسه ای گذاشتیم و در مورد پارسال  و امسال حرف زدیم. به همین دلیل من هم با چشم باز تراکتور را انتخاب کردم. از ماندنم خوشحالم زیرا در این تیم راحت هستم.

دیدگاه‌ها