کد خبر : 1250127 | 12 تیر 1394 ساعت 15:19 | 40.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

امکان پیوستن آردا توران به بارسا تاساعات آینده

آردا توران، ستاره ترکیه ای اتلتیکو مادرید ممکن است تا ساعات آینده به بازیکن جدید بارسلونا تبدیل شود.

امکان پیوستن آردا توران به بارسا تاساعات آینده
به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش زمانیکه دو باشگاه اتلتیکو و بارسلونا بر سر انتقال 35 میلیون یورویی آردا به توافق رسیدند، رامون آدل، رئیس هیئت مدیره موقت بارسلونا که زیر نظر بارتومئو(رئیس دو سال اخیر بارسلونا و یکی از کاندیداهای ریاست بارسلونا برای 4 سال آینده)به کار مشغول است از امضای نهایی روی قرارداد خودداری کرد. برخی، فشارهای کاندیداهای ریاست بارسلونا را دلیل این مساله عنوان کردند. در هر صورت پروسه پیوستن آردا به بارسلونا بصورت موقت متوقف شد.

باشگاه اتلتیکو پس از این اقدام هیئت مدیره بارسلونا تا روز یکشنبه به آنها مهلت داد تا بررسی های نهایی را انجام دهند. طبق گزارش منتشر شده در موندودپورتیوو، رامون آدل در حال رایزنی و چانه زنی با دیگر کاندیداهای ریاست باشگاه بارسلوناست تا بتواند رضایت آنها را برای جذب توران جلب کند.

این مساله از آن جهت حائر اهمیت است که لوئیس انریکه، سرمربی بارسا شخصا اصرار به جذب توران دارد و از آنجا که انریکه در صورت انتخاب شدن هر نامزدی به ریاست بارسلونا، سرمربی این تیم باقی خواهد ماند، قاعدتا نباید مشکلی ایجاد شود.

فشارها روی هیئت مدیره بدین جهت است که در صورت جذب توران، شانس برنده شدن بارتومئو به نسبت دیگر نامزدها افزایش خواهد یافت. در حال حاضر بارسلونا ممکن است با همین تاخیر، یکی از نیازهای اصلی سرمربی خود را به سه دلیل از دست بدهد: 1- اتلتیکو روی 35 میلیون یوروی توافق شده با بارسلونا برای خرید جایگزین آردا حساب باز کرده است. 2- آردا می تواند با پیوستن به چلسی در لیگ برتر انگلیس، از ماه آگوست در میادین حاضر شود؛ در حالیکه برای بازی در بارسلونا باید تا ژانویه 2016 صبر کند. 3- آردا نمی خواهد در تمرینات پیش فصل اتلتیکو که از 5 روز دیگر آغاز خواهد شد حضور یابد و برای انتخاب تیم بعدی خود تعجیل دارد.

در حال حاضر راهکاری که هیئت مدیره بارسا برای جذب آردا در مذاکره با دیگر کاندیداها در نظر گرفته این است که مراسم معارفه آردا، توسط برنده انتخابات انجام شود و در واقع این خرید به نام رئیس بعدی نوشته شود.حال باید دید که طی ساعات آینده، چه نتیجه ای در این مذاکرات حاصل خواهد شد. بدیهی است که اردا می تواند در صورت مثبت بودن رایزنی ها، همین امروز به بارسلونا ملحق شود؛ در غیر این صورت احتمال رفتن او به چلسی بسیار بالاست.

دیدگاه‌ها