کد خبر : 1250256 | 13 تیر 1394 ساعت 11:02 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

قنبری: انتخاب اول و آخرم ذوب آهن بود

مدافع ذوب آهن در لیگ چهاردهم که عملکر موثری نیز برای این تیم داشت امسال نیز با سبز پوشان اصفهان به توافق رسید.

قنبری: انتخاب اول و آخرم ذوب آهن بود
به گزارش "ورزش سه" مهرداد قنبری در مورد توافق با ذوب آهن گفت: من دو سال دیگر با ذوب آهن قرارداد داشتم و خدا را شکر به توفق هم رسیدم.

او در مورد شرایط تمرینات ادامه داد: تمرینات دو هفته ای است که شروع شده و بسیار هم فشرده سخت است چون ما هم لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم و هم لیگ برتر و جام حذفی به همین دلیل باید از الان استارت کار را بزنیم و با قدرت جلو برویم، هجدهم نیز قرار است راهی ترکیه شویم تا ادامه تمرینات را در آنجا پیگری کنیم.

این بازیکن در مورد دلیل ماندنش در ذوب آهن نظرش را اینگونه بیان کرد: ذوب آهن هم مدیریت خوبی دارد و هم کادر فنی قوی ای، به شخصه نیز فوتبالم را مدیون آقا یحیی و کمکش آقای مجتبی هستم، هر بازیکنی آرزو دارد در ذوب آهن بای کند چون همه چیز در این تیم روی نظم و انضباط است من با ذوب آهن قرارداد داشتم و انتخاب اول و آخرم این تیم بود و نه تنها این فصل فکر کنم فصل بعدش نیز در این تیم بمانم یکی از علت هایش این است که در کادر ما اقای گل محمدی و حسینی حضور دارند و واقعا هم نظم داریم و هم انگیزه.

مدافع ذوب آهن در مورد عملکردشان در فصل نقل و انتقالات نظرش را اینگونه بیان کرد: ما صادقی و نژاد مهدی را جذب کرده ایم که هردویشان بازیکنان خوبی هستند از جمعمان هم فعلا قاسم دهنوی به طور قطعی جدا شده که فوتبالیست بسیار خوب و باهوشی است امیدوارم هر کجا هست موفق باشد و در مورد حسن زاده هم بایدبگویم که انشالله بماند و کمک کند.

قنبری که به مینی کمپ اول تیم ملی نیز دعوت شده بود در پایان با اشره به این موضوع افزود: تمام هدفم این است که برای ذوب آهم مثمر ثمر باشم و بتوانم به تیم ملی برسم من به مینی کمپ اول هم دعوت شدم امیدوارم دوباره بتوانم نظر مثبت کادر فنی تیم ملی را جلب کنم.

دیدگاه‌ها