کد خبر : 1250377 | 13 تیر 1394 ساعت 19:08 | 45.3K بازدید | 0 دیدگاه

بمب های ما در مقابل دولتی ها، ترقه هم نیست

شفیع‌زاده: با مهاجری بصورت‌کلی توافق کردیم

مدیرعامل سابق آبی پوشان اهواز و عضو فعلی هیات مدیره این تیم عنوان می کند در کلیات با رضا مهاجری به عنوان سرمربی فصل آینده آبی پوشان اهوازی به توافق رسیند.

شفیع‌زاده: با مهاجری بصورت‌کلی توافق کردیم
به گزارش "ورزش سه"، شهرام شفیع زاده درباره شرایط کنونی استقلال اهواز گفت: تمام اقدامات برای خرید سهمیه لیگ برتری شدن استقلال انجام شده و این هفته و در روز دوشنبه با اژدری زاده قراری خواهیم داشت تا بتوانیم قرارداد نهایی را امضا کنیم و پس از چند سال مجددا در لیگ برتر حضور داشته باشیم.

وی در رابطه با تغییر و تحولات مدیریتی در این تیم گفت: با موافقت اعضای حاضر در هیات مدیره، بنده مدیرعامل تیم، آقای جهانداری رئیس هیات مدیره و آقای رمضانی هم قائم مقام و سرپرست تیم خواهند شد.

شفیع زاده در رابطه با تعیین کادر مربیان تیم استقلال اهواز نیز گفت: با آقای رضا مهاجری صحبت های اصلی را داشتیم و در کلیات با وی به توافق رسیدیم و در صورتی که بتوانیم در یک سری مسائل جزئی نیز با او توافق کنیم در سال آینده می توانیم در خدمت او باشیم و سرمربی استقلال اهواز در لیگ پانزدهم رضا مهاجری خواهد بود.

او درباره ظرفیت شهر اهواز در داشتن سه تیم در لیگ برتر گفت: به نظر من ظرفیت خوزستان و اهواز، بیش از اینهاست، فوتبال در پوست و گوشت و استخوان خوزستانی هاست، بسیاری از بازیکنان مستعد و آینده دار فوتبال ایران در خوزستان هستند، به طور مثال همین استقلال اهواز که چندسال در لیگ یک و خارج از سطح اول فوتبال ایران به سر می برد چند بازیکن را به فوتبال ایران معرفی کرد که از آن جمله می توان به عباس بوعذار و عیسی آل کثیر اشاره کرد که هر دو در حال حاضر در نفت تهران به سر می برند.

مدیرعامل سابق استقلال اهواز در رابطه با ترکاندن بمب در فصل نقل و انتقالات و خرید بازیکن هایی که اخیرا قیمت هایشان بسیار بالا رفته است، گفت: البته باید این را بگویم که با توجه به بودجه های تیم های دولتی، بمب هایی که ما می ترکانیم در مقایسه با آنها ترقه هم نیست، ما چون صددرصد خصوصی هستیم باید برای ریال به ریال پول های مان برنامه داشته باشیم وگرنه شکست سختی خواهیم خورد.

وی ادامه داد: من صحبت های آقای تاج را می شنیدم که می گفت 51 درصد قراردادها زیر 200 میلیون تومان است، تحقیقاتی را انجام دادم و به این نتیجه رسیدم که این رقم کاملا صحیح است و می توان برای یک تیم متوسط، یک بودجه متوسط ولی با برنامه را در نظر گرفت. واقعا یک جاهایی قیمت های بازیکنان ما بی رویه و بدون هیچ برنامه ای بالا رفته است که در صورت با درایت عمل کردن باشگاه ها می توان تا حدی جلوی آن را گرفت.

شفیع زاده در پایان راجع به محل برگزاری بازی های این تیم گفت: به دلیل اینکه اغلب استقلالی ها و هواداران تیم ما در محله لشگرآباد اهواز هستند و به دلیل نزدیک بودن این محل به ورزشگاه تختی، ما در نظر داریم تمام تلاشمان را بکنیم و ورزشگاه تختی اهواز را به عنوان ورزشگاه خانگی مان معرفی کنیم. ما به مسئولین گفتیم که انتظار هیچگونه کمک مالی از آنها نداریم فقط امیدواریم در بعضی از سرویس ها مانند زمین بازی مساعدت لازم را با ما داشته باشند.

دیدگاه‌ها