کد خبر : 1250691 | 15 تیر 1394 ساعت 14:36 | 62.1K بازدید | 15 دیدگاه

برای شرکت در قهرمانی والیبال آسیا؛

کشمکش بر سر ترکیب تیم ملی

پیمان اکبری، سرمربی تیم ملی والیبال ایران قرار بود تغییراتی را در اسامی اعلام شده توسط فدراسیون برای حضور در قهرمانی آسیا ایجاد کند اما این تغییرات تنش هایی را به وجود آورده است.

کشمکش بر سر ترکیب تیم ملی
به گزارش "ورزش سه"، بعد از اتمام لیگ جهانی فدراسیون والیبال ایران تصمیم گرفت برای حضور در قهرمانی آسیا با تیم دوم خود شرکت کند و تیم اصلی در جام واگنر، اردوی روسیه و جام جهانی شرکت کند. بنابراین لیستی با این اسامی اعلام شد محمدطاهر وادی، فرهاد سال افزون، بهزاد حیدری، فرهاد پیروت پور، محمد جواد معنوی نژاد، میکائیل تاجر، محمدرضا موذن، رسول شهسواری، پوریا فیاضی، رحمان داوودی، علیرضا مباشری، حمزه زرینی، سعید شیرود، سعید جواهری توانا، علی شفیعی، مصطفی شریفات، رضا عابدینی، محمد فلاح،علی فتحعلی و محمد رضی پور که قرار بود با هدایت پیمان اکبری در مسابقات شرکت کنند اما این موضوع تنش هایی را به وجود آورده است.

اکبری قصد دارد تغییراتی را در تیم خودش ایجاد کند اما این موضوع با مخالفت کواچ و فدراسیون رو به رو شده است. از جمله این تغییرات حضور امیر حسینی، علی حسینی و سعید مصطفی وند در تیم ملی است اما مخالفت هایی با این تصمیمات به وجود آمد. حالا اکبری در کره جنوبی با تیم ملی دانشجویان است و در تهران تیمی با ترکیب مورد علاقه اش تمرین می کند اما فدراسیون مصمم است که ترکیب تیم ملی همانی است که اعلام کرده اند. حالا اکبری باید به تهران بیاید و تکلیف ترکیب تیم ملی برای حضور در قهرمانی آسیا را مشخص کنند.

دیدگاه‌ها