کد خبر : 1254279 | 02 مرداد 1394 ساعت 15:01 | 60.4K بازدید | 0 دیدگاه

محمدی:

جواب اشک کاسیاس را هم قلعه نویی بدهد؟

سروش سعیدی، مدافع سابق فولاد که برای خدمت سربازی به ملوان رفته بود به دلیل فنی از این تیم کنار گذاشته شد تا در مصاحبه ای از قلعه نویی انتقاد کند و او را مسبب این اتفاق بداند!

جواب اشک کاسیاس را هم قلعه نویی بدهد؟
اکبر محمدی که در یک هفته اخیر تمرینات ملوان را زیر نظر گرفته در پاسخ به انتقادهای سروش سعیدی که گفته بود قلعه نویی باید جواب اشک های مادرم را بدهد به خبرنگار " ورزش سه " می گوید:« با توجه به پذیرفتن مسئولیت سرمربیگری ملوان توسط قلعه نویی، یک هفته ای را در انزلی تمرین کردیم و به ارزیابی دقیق از بازیکنان پرداختیم. در این یک هفته بیشترین کاری را که می شد انجام داد، انجام دادیم. سعی کردیم هسته اصلی ملوان را از سال قبل حفظ کنیم و البته بازیکنانی را اضافه کنیم که یا سرباز هستند و یا سابقه بازی برای ملوان را دارند. مثل نزهتی، پاشنکو و حتی فرزاد حاتمی که فصل قبل برای ملوان بازی می کرد. بنابراین و با توجه به اینکه فقط می توانیم 18 بازیکن بزرگسال جذب کنیم باید سهمیه ها را با نهایت دقت انتخاب کنیم. در مورد مصاحبه سروش سعیدی باید بگویم حتما امیر قلعه نویی باید جواب اشک های مادر کاسیاس را هم بدهد. حتما او باید جواب اشک های مادر ژاوی را هم بدهد. این حرف ها درست نیست و نباید یک بازیکن فرد خاصی را مقصر قلمداد کند. آن هم بعد از یک هفته که ما روی عملکرد بازیکنان نظارت داشتیم و آنها را مورد ارزیابی دقیق قرار دادیم.»

اکبر محمدی در ادامه می گوید:« اگر قرار باشد در انتخاب هایمان منافع فردی ر ا در نظر بگیریم جواب خدا را چه باید بدهیم؟ جواب هواداران را چه بدهیم؟ مردم انزلی به ما اعتماد کرده اند و برایمان سنگ تمام گذاشته اند. این اعتماد در کنار اعتقاد به امیر قلعه نویی می تواند ملوان را به هدف مورد نظر هواداران برساند.صحبت های سروش سعیدی هم نهایت کم لطفی است. این درست نیست که یک بازیکن راجع به یک مربی در رسانه ها صحبت کند. بعد از چند روز که در انزلی بودم، با مربی سروش سعیدی تماس گرفتم. به او گفتم که با توجه به ترافیک در خط دفاعی ملوان و البته کمبود جا ، او نمی تواند در لیست ملوان باشد. اتفاقا تاکید هم کردم منتهی سعیدی خواست تا در تمرینات بماند و فرصت بیشتری برای ارائه توانایی هایش پیدا کند. واقعا با حضور ماهینی، کنعانی، پورغاز، آهی و معبودی فکر نمی کنم جای خالی در خط دفاع داشته باشیم. تازه بازیکنان زیر 23 سال و حتی زیر 21 سالی که جذب می کنیم غالبا ملی پوش هستند. پس با ارزیابی کامل وارد بازار نقل و انتقالات شده ایم و بی گدار به آب نمی زنیم.»

مربی ملوان در پایان می گوید:«امیر قلعه نویی آنقدر به فکر بازیکنان سرباز است که حتی اجازه خواهد داد تا بازیکنان سربازی که در لیست قرار نمی گیرند ، بیایند و کنار تیم تمرین کنند. امیدوارم بازیکنان سربازی چون سروش سعیدی که خودشان با انجام یک کار اشتباه برای خود مشکل درست کرده اند جوابگو باشند، نه اینکه کار اشتباه شان را گردن قلعه نویی بیندازند و او را مقصر جلوه بدهند. برای سروش سعیدی روزهای خوبی را آرزو می کنم و امیدوارم که در فوتبالش موفق باشد.»

دیدگاه‌ها