کد خبر : 1255043 | 05 مرداد 1394 ساعت 10:15 | 54.1K بازدید | 3 دیدگاه

نظری جویباری:در‌مورد‌جذب‌پروپیچ‌چند‌روایت‌وجود‌دارد

معاون باشگاه استقلال گفت: چون پروپیچ بازیکن آزاد است مشکلی برای ثبت قرارداد او در روزهای آینده وجود ندارد.

نظری جویباری:در‌مورد‌جذب‌پروپیچ‌چند‌روایت‌وجود‌دارد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس،‌ علی نظری جویباری در گفت‌وگو با برنامه جهان فوتبال در رادیو ورزش با بیان اینکه چون آماده‌سازی استقلال دیر آغاز شد بنابراین ممکن است از این لحاظ کمی عقب باشیم در مورد نقل و انتقالات این تیم گفت: در این مورد باید ببینیم نظر مردم چیست اما کادر فنی بازیکنانی که می‌خواست را جذب کردیم و در این میان، بین 95 تا 98 درصد لیستی که مظلومی از ما درخواست کرده بود را به استقلال آوردیم.

وی ادامه داد: در این بین فقط در یک مورد باشگاهی که بابت بازیکن آنها درخواست رضایت‌نامه کرده بودیم با ما کنار نیامد اما از دو باشگاه صبا و استقلال خوزستان بابت بازیکنانی مثل چشمی و مجیدی نتیجه لازم را گرفتیم و این دو به استقلال آمدند.

جویباری با اعلام جذب بازیکنانی مانند رحمتی، حاجی محمدی، مجیدی، چشمی، ریوالدو و اسماعیلی در این مورد گفت: امروز هم حیدری، ابراهیمی و کریمی و در صورت جواب استعلام فیفا، پروپیچ راهی هیات فوتبال استان تهران خواهند شد تا قرارداد خود را ثبت کنند. 

معاون باشگاه استقلال در مورد اینکه چه مشکلی برای ثبت قرارداد با پروپیچ به وجود آمده است، گفت: در خصوص جذب این بازیکن چند روایت وجود دارد. از آنجایی که در دیداری که این بازیکن برای تیمش در آلبانی به میدان رفته است، این دیدار 45 دقیقه بامداد روز جمعه به وقت ایران تمام شده است، گفته می‌شود این موضوع مشکل‌ساز خواهد شد که به همین خاطر ما برای گرفتن ITC این بازیکن از فیفا استعلام کردیم تا مشکل خلعتبری و موتومبا پیش نیاید.

وی یادآور شد: البته برخی می‌ گویند برای جذب بازیکن پیش از موعد مقرر، ساعت محل برگزاری مسابقه مهم است و برخی دیگر می‌گویند ساعت محلی باشگاهی که می‌خواهد او را جذب کند در اولویت است. در هر صورت منتظر جواب استعلام فیفا هستیم و از آنجایی که این بازیکن، بازیکن آزاد محسوب می‌شود ما حتی می‌توانیم پس از مهلت نقل و انتقالات طی روزهای آینده قرارداد این بازیکن را ثبت کنیم. هرچند که شاید این بازیکن به مسابقه با سیاه جامگان هم نرسد اما چون آزاد است مشکل ثبت قرارداد نداریم.

نظری جویباری در مورد جدایی بیک‌زاده و صادقی از استقلال گفت: روز گذشته با این دو بازیکن جلسه داشتیم و بیک‌زاده خودش می‌خواست برود چون می‌گفت شاید شرایط برایش در استقلال مساعد نباشد که با آن هم موافقت کردیم. با صادقی نیز توافق کردیم تا او به صبای قم برود.


 

دیدگاه‌ها