کد خبر : 1255510 | 06 مرداد 1394 ساعت 14:41 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

با معرفی حامی جدید مالی؛

والیبال ورامین در لیگ برتر ماندنی شد

بعد از کناره گیری متین از تیمداری در والیبال مسولین ورامین یک حامی جدید مالی را برای ادامه راه معرفی کردند.

والیبال ورامین در لیگ برتر ماندنی شد
به گزارش "ورزش سه"، در این روزهای پرحرارت نقل و انتقالات خبر انحلال برخی از تیم های مدعی به گوش می‌ رسید که نگرانی هایی را به وجود آورده بود اما حضور کاله و بانک سرمایه به مقدار زیادی از شدت این نگرانی ها کاست. موضوعی که کمی می‌ توانست لیگ را از هیجان سابق دور کند، غیبت متین ورامین بود که در طول 3 سال حضورش توانست یک عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کند.

اما شنیده می‌ شد این تیم هم به انحلالی های والیبال پیوسته است و قصد حضور در لیگ امسال را ندارد. با انتشار این خبر مسوولین شهر ورامین و والیبالیست های آنها به دنبال حامی مالی برای تیم شهرشان گشتند که در نهایت والیبال در این شهر یک بار دیگر زنده شد و امسال هم ورامین در لیگ‌برتر والیبال نماینده خواهد داشت.

احسن شیرکوند ملی‌پوش اسبق ورامینی والیبال ایران که چندین سال هم در متین توپ می‌ زد، به عنوان یکی از بانیان ابقای تیم ورامین در لیگ‌برتر در مورد این تجدید حضور به ورزش سه گفت: ما 3 سال حضور موفق با تیم متین در لیگ والیبال داشتیم که دو فینال حاصل آن بود اما شرکت متین مثل سایر شرکت ها اختیار سرمایه خود را داشت و تصمیم گرفت دیگر امسال به تیم داری نپردازد. در ابتدا تمام پیش‌بینی ها بر این بود که با کناره گیری متین دیگر والیبال در ورامین زنده نخواهد ماند اما با پیگیری های مسوولین شهر و نماینده مجلس یک حامی مالی دیگر برای ادامه کار والیبال در ورامین اعلام آمادگی کرد. ورامین امسال هم با قدرت در لیگ خواهد ماند و اینکه متین دیگر نخواهد از والیبال این شهر حمایت کند، دلیل نمی‌ شود که ورامینی ها در لیگ حضور نداشته باشند. این حامی مالی فقط و فقط قصد زنده نگه داشتن والیبال در ورامین را دارد و هنوز نام خاصی برای تیم در نظر گرفته نشده است و شنبه هفته آینده با پایان گرفتن کارهای قانونی و ثبتی این تیم از نام و چهره نماینده امسال ورامین در لیگ پرده برداری خواهد شد.
اما متین سهمیه جام باشگاه های جهان را با خود داشت و امتیازات دیگری را هم در این چندسال جمع کرده بود که حالا تکلیف آنها مشخص نیست. شیرکوند در این باره می‌ گوید: از همان ابتدا نام نماینده والیبال ورامین در فدراسیون والیبال فرمانداری قید شده بود و تمام امتیازاتی که متین در سال های گذشته با خود داشت، امسال برای نماینده ورامین لحاظ می‌ شود. در این چند روز اخیر شخص رئیس فدراسیون نهایت همکاری را برای بقای والیبال ورامین به کار برد که حضور داورزنی نقش پررنگی در بازگشت این شهر به والیبال داشت. امتیازات سرجایش هست اما ما همکاری خوبی با فدراسیون خواهیم داشت و مشکلی پیش نخواهد آمد. در چند روز آینده هم شروع به یارگیری می‌ کنیم و مشکلی از بابت حضور در لیگ جدید نخواهیم داشت.

دیدگاه‌ها