کد خبر : 1255540 | 06 مرداد 1394 ساعت 16:05 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

عبدی: در تلاشیم اسپانسر خوب انتخاب کنیم

سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید اعضای هیات مدیره این باشگاه در تلاش هستند تا یک اسپانسر خوب برای باشگاه انتخاب کنند.

عبدی: در تلاشیم اسپانسر خوب انتخاب کنیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، حسین عبدی پس از جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: امروز جلسه با حضور اعضای هیات مدیره برگزار شد و درباره مسائل مختلف از جمله سفر تیم به ترکیه صحبت کردیم.

وی افزود: امروز درباره انتخاب اسپانسر هم بحث‌هایی مطرح شد. با توجه به اینکه تعدادی پیشنهاد جهت اسپانسری به دست ما رسیده در تکاپو هستیم تا بهترین گزینه را انتخاب کنیم. گزینه‌ای که بتواند نیازهای باشگاه را برطرف کند. امیدواریم بتوانیم با بهترین اسپانسر ممکن قرارداد امضا کنیم.

حسین عبدی در ادامه شایعه احتمال انتخابش به عنوان مدیرعامل باشگاه را رد کرد و گفت: مطمئنا چنین صحبتی تاکنون صورت نگرفته است. تمام مربیان، اعضای کادرفنی و اعضای باشگاه از وقتی به پرسپولیس آمده‌اند تنها هدف‌شان کمک به باشگاه و تیم است.

وی در ادامه درباره آیین‌نامه سازمان لیگ مبنی بر ممانعت از حضور باشگاه‌های بدهکار در لیگ برتر گفت: امیدوارم همه قانون را رعایت کنند و اتفاق خوبی در فوتبال ایران بیفتد. متاسفانه بدهی‌ها روز به روز بیشتر می‌شود. البته این که بگوییم اکنون باشگاه‌ها نمی‌توانند بازی کنند جالب نیست و باید برای پرداخت بدهی‌ها و به صفر رساندن آنها یک پروسه زمانی تعریف شود.

به گزارش ایسنا، خبرنگاری از عبدی درباره یک جای خالی لیست پرسپولیس سوال کرد و گفت که آیا قرار است این جای خالی با یک "بمب نقل و انتقالاتی" پر شود؟ سخنگوی هیات مدیره پرسپولیس پاسخ داد: خود پرسپولیس همیشه یک بمب خبری است. پرسپولیس همیشه بزرگ است و بازیکنان در این تیم به بزرگی می‌رسند. پرسپولیس از قدیم بزرگانی در خود داشته و حالا هم به یک یا دو بازیکن متکی نیست.

وی افزود: بازیکنان باتجربه و نامدار می‌توانند روند تیم را تغییر دهند اما مسئله این است که این پرسپولیس است که به بازیکنان شخصیت می‌دهد. با این حال امیدوارم از این جای خالی به درستی استفاده کنیم. طاهری به صورت مستمر کارها را پیگیری می‌کند تا هر آن چه را برانکو ایوانکوویچ نیاز دارد برای تیم تامین کند.

عبدی همچنین درباره مشکل اومانیا گفت: این بازیکن درگیر تیم ملی کشورش بود و حالا برای حسابرسی به باشگاه آمده است. کارهایش در حال انجام شدن است و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی داشته باشد.

عبدی درباره مشکلی که مسعود همامی و همین طور عباس‌زاده دارند و این که احتمال شکایت آنها وجود دارد نیز گفت: هر کسی می‌تواند برای منافع خودش به مراجع قضایی مراجعه کند و ما نمی‌توانیم جلوی آنها را بگیریم اما امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد، منافع باشگاه پرسپولیس حفظ شود.

دیدگاه‌ها