کد خبر : 1255820 | 07 مرداد 1394 ساعت 16:12 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

فولاد یک تیم صمیمی و رفیق دارد

خالدی: امسال قدرتمند لیگ را شروع میکنیم

مدافع فولادخوزستان می‌ گویند انگیزه زیادی برای قهرمانی در لیگ پانزدهم دارد.

خالدی: امسال قدرتمند لیگ را شروع میکنیم
به گزارش "ورزش سه"، امید خالدی در مورد شرایط فولاد گفت: در این مدت تمرینات بسیار خوب و با نشاطی انجام دادیم و اردوی کردان و ترکیه به روند آماده سازی ما خیلی کمک کرد. در حال حاضر از لحاظ روحی و جسمی آمادگی شروع مسابقات را داریم. در این مدت که لیگ تعطیل بود واقعا دلمان برای بازی کردن تنگ شد، خیلی خوشحالم که از روز پنجشنبه لیگ شرو می‌ شود. به شخصه انگیزه های بسیار زیادی برای لیگ جدید دارم.

او در مورد دیدار با راه‌آهن در اهواز ادامه داد: تیم راه‌آهن تیم غیرقابل پیش‌بینی است و اصلا نمی‌ شود گفت حالا که آنها دیر شروع کرده اند حریف ضعیفی محسوب می‌ شوند ولی ازطرفی بازی کردن در اهواز و گرمای هوا کار سختی برای هر دو تیم است که انشاالله ما بتوانیم از پسش بربیاییم و 3 امتیاز این بازی را بگیریم.

این بازیکن در پایان افزود: اینکه من بخواهم از الان قول قهرمانی فولاد را بدهم، کار منطقی و عاقلانه نیست به این دلیل که لیگ هنوز شروع نشده و حدس و گمان زدن کار درستی نیست ولی ما تیم قدری را روانه مسابقه خواهیم کرد بازیکنانی که گرفته ایم بسیار خوب هستند و می‌ توانند به ما کمک کنند. آنقدر جو و ساختار فولاد خوب است که بازیکنان تازه وارد ما بسیار با قبلی ها صمیمی شدند و همین صمیمت و رفاقت است که به قهرمانی فولاد کمک خواهد کرد. از همه مهمتر ما مربی کاربلدی به نام اسکوچیچ داریم که دومین سالی است که زیرنظرش کار می‌ کنیم و این انسجام تیم قطعا در ادامه راه به ما کمک می‌ کند.

دیدگاه‌ها