کد خبر : 1255977 | 08 مرداد 1394 ساعت 11:44 | 33K بازدید | 1 دیدگاه

یازده بازیکن اصلی سیاه‌جامگان در لیگ برتر

رسول خطیبی با اتکا به جوانهایش میخواهد خاطره ابومسلم قدرتمند اوایل دهه 80 را برای اهالی خراسان زنده کند.

یازده بازیکن اصلی سیاه‌جامگان در لیگ برتر
به گزارش "ورزش سه"، سیاه جامگان در این فصل تلفیقی از بازیکنان بومی و غیر بومی، جوان و با تجربه است، از فروزان در درون دروازه تا عنایتی گلزن کهنه کار در تیم خطیبی آماده شروع لیگ هستند، رسول خطیبی احتمالاً لیگ را با این ترکیب آغاز می کند:

دروازه بان
محسن فروزان : دروازه بان فصل قبل آبی های پایتخت بعد بازی هایی که برای این تیم انجام داد پس از آمدن پرویز مظلومی از این تیم جدا شد و به جمع سیاه جامگان پیوست، فروزان که یکی از سه دروازه بان تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا بود از خریدهای بزرگ تیم رسول خطیبی محسوب می شود.


مدافعان
میلان یوانوویچ (دفاع وسط) : مدافع فصل قبل دیگر تیم مشهدی حاضر در لیگ برتر یهنی پدیده، قبل از پایان بازی فصل از جمع هم بازیانش جدا شد و در فصل نقل و انتقالات در حالی به سیاه جامگان پیوست که امید زیادی روی بازی وی در قلب دفاع این تیم وجود دارد.

بهروز افشار (دفاع وسط) : بازیکن بلند بالای مشهدی از آن دست بازیکنان همه پسته است. از مهاجم گرفته تا قلب دفاع و حتی خط میانی. در لیگ پانزدهم و با توجه به ترافیک خط حمله سیاه جامگان و کمبود نفرات دفاعی مطمئن، خطیبی چاره ای جز این ندارد که از افشار در قلب خط دفاعی بهره گیرد.

میثم حسینی (دفاع چپ) : مدافع چپ سابق استقلال و پرسپولیس که بعد از رفع مصدومیت مهرداد پولادی دیگر راهی به ترکیب این تیم نیافت بعد از جدایی از سرخپوشان در تیمی بازی نکرد تا اینکه در این فصل به جمع مشهدی ها آمد تا باز هم بتواند نام خود را بر سر زبان ها بیندازد.

امیر تیزرو (دفاع راست) : مدافعی که دو فصل قبل در تیم گسترش فولاد تبریز شاگرد رسول خطیبی بود بازهم در سیاه جامگان زیر نظر این مربی به کار می پردازد و امیدوار است تا بازهم زیر نظر این مربی در ترکیب ثابت تیمش به میدان برود.


هافبک ها

میثم نقی زاده (هافبک دفاعی) : هافبک دفاعی قلدر فصل قبل گسترش فولادی ها برای بار دوم از این تیم جدا شد، وی برای اولیت بار از جمع آبی پوشان تبریزی به سرخ پوشان پایتخت پیوست و بار دوم به سیاه جامگان مشهدی، نقی زاده در بعضی بازی های فصل قبل تبریزی روی نیمکت نشسته بود امسال می خواهد با کار کردن زیر نظر مربی همشهری، خود را تبدیل به ستاره سیاه جامگان کند.

احمد امیرکامدار(هافبک مرکزی) : یکی دیگر از همشهری های پر تعداد رسول خطیبی و هافبک فصل قبل تراکتوری ها که با توجه به بازی هایی که برای این تیم به میدان رفته بود امید زیادی داشت تا این فصل را نیز در این تیم باشد به ناگاه از این تیم جدا شد و به تبریز رفت تا زیر نظر مربی فصل قبل خود به بازی بپردازد.

سالار افراسیابی (هافبک بازیساز): اگر همچنان مهاجری سرمربی سیاه جامگان بود به طور قطع بازیکن جوان و خوش استیل مشهدی طراح اصلی تیم بود اما با ورود رسول خطیبی ممکن است جایگاه او در ترکیب اصلی به خطر افتاده باشد. به خصوص اینکه سرمربی سیاه جامگان شاید احتیاط را در دستور کار خود قرار دهد و از نفرات تدافعی تری چون بازاج و یا سعید واسعی خشن استفاده نماید.

مهاجمان
رضا عنایتی (مهاجم نوک): مهاجم پرسابقه فوتبال ایران این فصل را هم مانند فصل قبل از مشهد آغاز خواهد کرد، البته وی در نیم فصل به جمع استقلالی ها پیوست اما در پایان از این تیم جدا شد تا احتمالا آخرین دوره حضور خود در لباس آبی های تهران را تجربه کرده باشد، حال وی به زادگاه خود بازگشته است تا نشان دهد هنوز هم دود از کنده بلند می شود.

محسن دلیر (بال راست): از این بازیکن می توان به عنوان پدیده نیم فصل اول تراکتوری ها در سال گذشته نام برد، دلیر که توسط رسول خطیبی به آن تیم رفته در بازی های زیادی اقدام به گلزنی کرد و نشان داد که از شم گلزنی بالایی برخوردار است اما با آمدن تونی وی نیز نیمکت نشین شد و نتوانست درخشش نیم فصل اول خود را تکرار کند. وی اکنون به مشهد آمده تا نشان دهد آن درخشش اتفاقی نبوده است.

حسین زامهران (بال چپ) : متولد 1371 و بازیکن سابقه پدیده در این فصل برای دیگر تیم مشهدی به میدان خواهد رفت. او که یکی از استعدادهای فوتبال خراسان به شمار می آید، احتمالاً در این فصل به عنوان بال چپ در سیستم 3-3-4 که رسول خطیبی بدان علاقمند است به بازی گرفته خواهد شد. او قابلیت جابجایی با محسن دلیر را نیز خواهد داشت. هرچند اگر سرمربی سیاه جامگان برای بازی مقابل استقلال، با احتیاط تیم را روانه میدان کند، ممکن است به جای این چهره جوان از سعید واسعی و یا سجاد رهبر در سمت چپ خط میانی خود بهره گیرد.

به غیر از بازیکنان نامبرده مشهدی ها دو بازیکن دیگر را نیز در خط حمله خود دارند که امید زیادی به آنها بسته اند، ایمان موسوی که آخرین بار برای استقلالی ها به میدان رفت(که البته گفته می شود به دلیل پر بودن لیست تیم، تا نیم فصل نمی تواند برای سیاه جامگان به میدان برود) و امید سینگ، مهاجم جوان این تیم که گفته می شود رسول خطیبی امیدهای زیادی به وی دارد.

دیدگاه‌ها