کد خبر : 1256046 | 08 مرداد 1394 ساعت 16:10 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای سوپر دپورته

کاهش احتمال پیوستن اوتامندی به یونایتد

نیکولاس اوتامندی که طی چند هفته اخیر، اخبار مربوط به پیوستنش به منچستریونایتد و رئال مادرید به گوش می رسید، احتمالا یک فصل دیگر در والنسیا باقی خواهد ماند.

کاهش احتمال پیوستن اوتامندی به یونایتد
به گزارش "ورزش سه"، مدافع 27 ساله آرژانتینی والنسیا، پس از اتمام فصل گذشته به اطلاع مدیران باشگاه رسانده بود که قصد جدایی دارد و در صورت رسیدن پیشنهاد خوب، زمینه برای انتقال او را فراهم کنند. مدیران والنسیا نیز در واکنش به این درخواست، روی این بازیکن، 50 میلیون یورو قیمت گذاری کردند.

ماه گذشته پس از به بن بست رسیدن مذاکرات تمدید قرارداد راموس با رئال مادرید، رسانه های اسپانیایی خبر از علاقه رئالی ها به جذب اوتامندی برای جایگزینی راموس دادند اما پس از اینکه دو طرف، شب گذشته بر سر تمدید قرارداد به توافق رسیدند، احتمال پیوستن اوتامندی به رئال نیز از بین رفت.

از سوی دیگر سوپر دپورته امروز گزارش داد که مدیران منچستریونایتد نیز به دلیل رقم بالای انتقال اوتامندی، قید خرید او را زده و در بازار به دنبال گزینه های ارزان تر برای تقویت خط دفاعی خود هستند مگر اینکه مدیران والنسیا از مواضع قبلی خود عقب نشینی کرده و قیمت اوتامندی را کاهش دهند. این در حالی است که اوتامندی پس از صحبت با سرمربی والنسیا، تقریبا به ماندن در این تیم متقاعد شده است.

دیدگاه‌ها