کد خبر : 1256238 | 09 مرداد 1394 ساعت 15:09 | 70.7K بازدید | 1 دیدگاه

در نظر سنجی نشریه Manchester Evening News

رای مثبت هواداران منچستر به فروش دخیا

68 درصد هواداران منچستریونایتد با فروش دخیا در همین تابستان موافق هستند و 45 درصدشان معتقدند که هر چه زودتر باید جایگزین مطمئنی به جای وی خریداری شود.

رای مثبت هواداران منچستر به فروش دخیا
به گزارش "ورزش سه"، داوید دخیا تا ژوئن 2016 با یونایتد قرارداد دارد و سخت نیز مورد توجه باشگاه رئال مادرید قرار گرفته است. نتیجه مذاکرات دو طرف برای انتقال دخیا هنوز مثبت نیست و اختلافاتی اساسی بین دو باشگاه رئال و منچستر یونایتد وجود دارد.

در حالیکه تا هفته گذشته، یونایتدها برای واگذاری دخیا، خواهان جذب راموس شده بودند، پس از به توافق رسیدن راموس و مدیریت رئال مادرید بر سر تمدید قرارداد، اینگونه به نظر می رسد که منچستریونایتد چاره ای جز فروش دخیا به رئالی ها با رقمی معقول نداشته باشد؛ در غیر این صورت این دروازه بان ارزشمند، سال بعد به عنوان بازیکن آزاد راهی مادرید خواهد شد.

در نظرسنجی صورت گرفته در نشریه "Manchester Evening News"، مشخص شد که 45 درصد هواداران یونایتد با فروش دخیا در این تابستان و جذب دروازه بانی مطمئن به جای وی موافق هستند.
32 درصد نیز معتقدند که دخیا باید حفظ شده و سال بعد به عنوان بازیکن آزاد این تیم را ترک کند.
23 درصد نیز موافق فروش دخیا در همین تابستان و فرصت دادن به دروازه بانی از تیم های پایه ای هستند. این گروه معتقدند که یونایتد نباید بجای دخیا، دروازه بانی خریداری کند و رومرو در کنار دروازه بانی از تیم های پایه ای باشگاه، می توانند تضمینی برای دروازه تیم محبوبشان در فصل بعد باشد.
بدین ترتیب مشخص شد که 68 درصد هواداران منچستریونایتد با فروش دخیا موافق هستند.

دیدگاه‌ها