کد خبر : 1256481 | 10 مرداد 1394 ساعت 12:09 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

بی‌باک: مسابقات کره در بالاترین سطح بود

مربی تیم ملی تکواندو گفت: سطح مسابقات تکواندو کره واقعا بالا بود و بیشتر قهرمانان رقابت‌های گرند پریکس و جهان در این میدان به روی شیاپ‌چانگ رفتند.

بی‌باک: مسابقات کره در بالاترین سطح بود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم مهدی بی‌باک اظهار داشت: مسابقات خوبی را در کره تجربه کردیم. حضور پررنگ تکواندوکاران کشور میزبان و قهرمانان رقابت‌های گرندپریکس و جهان باعث شد تجربه خوبی برای تکواندوکاران تیم ایران به دست بیاید. با تیمی جوان‌تر به این مسابقات رفتیم و خوشبختانه میدان خوبی برای کسب تجربه بود.

وی ادامه داد: تقریبا 8 نفر از فینالسیت‌های مسابقات جهانی در این دوره از مسابقات حاضر بودن که همین موضوع کار را برای رسیدن به مدال سخت می‌کرد. روی هم رفته بچه‌ها خوب مبارزه کردند و از عملکرد آنها راضی هستیم.

مربی تیم ملی تکواندو عنوان کرد: برای حضور در رقابت‌های گرندپری روسیه آماده‌ می‌شویم و به احتمال زیاد با 4 ملی‌پوش به این کشور سفر خواهیم کرد. شایان ذکر است که در کره ما نفرات اصلی‌مان یا مدال‌آوران سال گذشته را به هرماه نداشتیم. آشورزاده، خدابخشی و محمدی طلایی‌های سال گذشته بودند که در این دوره از مسابقات به همراه تیم به کره نیامده بودند.

دیدگاه‌ها