کد خبر : 1256498 | 10 مرداد 1394 ساعت 12:48 | 13.7K بازدید | 1 دیدگاه

کیانی: با کمالوند دعوا نکردم

مهدی کیانی هافبک دفاعی گسترش فولاد دعوا ودرگیری با فراز کمالوند را تکذیب کرد.

کیانی: با کمالوند دعوا نکردم
کیانی در گفت و گو با "ورزش سه" اعلام کرد هیچ دعوایی در کار نبوده و در همین مورد گفت:چرا می گویند من و آقا فراز دعوا کردیم؟ اصلا این خبر صحت ندارد و ما با هم دعوا نکردیم. چون در این بازی کارت زرد گرفتم آقای کمالوند از من ناراحت بود و من هم حق را به مربی می دهم چون می خواهد تیمش بدون مشکل در بازی ها حضور داشته باشد.من هم به نظر آقا فراز احترام می گذارم ایشان سال ها مربی من بوده و فوتبالم را مدیون ایشان هستم.
 به هر حال آقای کمالوند برای خودشان هدف گذاری داشتند و قرار است به خاطر هر کارت زردی که بازیکن می گیرد 5 میلیون بازیکن را جریمه کنند. من هم احترام گذاشتم چون مربی می خواهد تیمش نفرات کامل را داشته باشد. سال گذشته تیم ما تیم اخلاق شد و امسال هم می خواهیم این روند را ادامه دهد.

او در ادامه گفت: در بازی با سایپا اتفاقات عجیبی افتاد و برق ورزشگاه قطع شد.در این بازی سایپا هم موقعیت داشت اما باز هم در این بازی برای ما پنالتی نگرفتند.داور باید برای ما یک پنالتی می گرفت . به هر حال یک امتیاز هم از اولین بازی خوب بود.

کیانی در رابطه با بازی با تراکتورسازی در هفته دوم گفت: فوتبال حرفه ای است و من هم در حال حاضر بازیکن گسترش فولاد هستم. این بازی خیلی سخت است و من هم می خواهم به تیمم کمک کنم. من با تمام وجود برای تیمم بازی میکنم و امیدوارم در نهایت هر چه خیر است بشود.

دیدگاه‌ها