کد خبر : 1256984 | 12 مرداد 1394 ساعت 10:45 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

واتسکه: توخل با جان و دل کار می کند

نایب رئیس دورتموند اذعان کرد از عملکرد سرمربی جدید تیمش هیجان‌زده است.

واتسکه: توخل با جان و دل کار می کند
به گزارش "ورزش سه"، هانس یواخیم واتسکه با اشاره به اینکه از عملکرد توماس توخل در مرحله آماده‌سازی تیم برای فصل آتی بیش از آنکه تصورش را می‌کرد رضایت دارد، به "کیکر" گفت:" وقتی می‌بینم او با چه دقتی تمرین تیم را مدیریت می‌کند و چطور با جان و دل زحمت می‌کشد، احساس وظیفه می‌کنم احترام و رضایتم را نسبت به وی ابراز کنم. او حتی انگیزه همه ما را افزایش داده است. کسی که در مجموع سال‌های سرمربیگری ماینتس در کسب امتیاز بین همه تیم‌های بوندسلیگایی پنجم شد، تلاشش به اندازه یک مربی که با یک تیم پرآوازه قهرمان می‌شود قابل تقدیر است."
واتسکه با اشاره به اینکه نام توخل را از سال 2009 که مربی تیم جوانان ماینتس بود و با شکست دورتموند قهرمان جوانان آلمان شد، در ذهن داشته است افزود:" بدون شک ما بازیکنان بهتری داشتیم، اما ماینتس با توخل مربی بهتری داشت."
او درمورد اینکه گفته می‌شود توخل یک شخص فوق‌العاده جدی، سختگیر و بدقلق است، هم گفت:" من از قبل می‌دانستم این تصویری که از توخل معرفی می‌کنند صحت ندارد. اصلا این ویژگی‌ها چندان بد هم نیست. اگر مثبت بودن به این است که آدم راحتی باشی و بعد از پنج باخت پشت سر هم کماکان با آرامش روی صندلی‌ات بنشینی، من ترجیح می‌دهم یک مربی سختگیر و بدقلق داشته باشم."

دیدگاه‌ها