کد خبر : 1257014 | 12 مرداد 1394 ساعت 12:07 | 9.1K بازدید | 8 دیدگاه

آغاز تمرینات داماش زیرنظر بازیکنان قدیمی

تمرینات داماش زیر نظر مرتضی ابراهیمی و مازیار ربیعی فر آغاز شده و تا چند روز آینده سرمربی تیم نیز مشخص می شود.

آغاز تمرینات داماش زیرنظر بازیکنان قدیمی
مرتضی ابراهیمی به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: تیم داماش به هیئت فوتبال استان گیلان واگذار شده است، متأسفانه این انتقال خیلی دیر صورت گرفت و آقای الماس‌خاله و اداره‌کل ورزش و جوانان در هفته گذشته تمام سعی‌شان بر این بود که در اسرع وقت این تیم را به یک گروه جدید منتقل کنند اما با بدقولی‌هایی که توسط بعضی از خریداران انجام شد متأسفانه مقداری زمان از دست رفت.

ابراهیمی همچنین افزود: با صحبت‌هایی که با آقای الماس‌خاله صورت گرفت، قرار بر این شد که ما تمرینات را آغاز کنیم تا هر گروه جدیدی که بیاید و بخواهد کار را ادامه دهد، تیم از لحاظ فنی و بدنی مشکل خاصی نداشته باشد و آغاز تمرینات یک کار معرفتی و رفاقتی بوده که با کمک هیئت فوتبال و چند تن از دوستان در حال انجام است و هدف بر این شد که در کورس طاقت فرسای امسال لیگ یک، از دیگر تیم‌ها عقب نمانیم.

ابراهیمی در خصوص آینده تیم گفت: بسیاری از بازیکنان سابق داماش در چند روز اخیر برای پیوستن به تیم ابراز علاقه کرده‌اند اما ما در روز اول تمرینات‌ با ترکیب گذشته شروع کردیم و در ادامه تصمیماتی برای جذب بازیکنان خواهیم گرفت. در آینده که مالک جدیدی بیاید، امکان دارد اتفاقات زیادی رقم بخورد.

دیدگاه‌ها