کد خبر : 1257057 | 12 مرداد 1394 ساعت 14:20 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

از حق پخشی که نگرفته‌ایم، چه باشگاه‌ها بدهیم؟

بهروان: خواسته‌های کی‌روش به حق است

رییس کمیته برگزاری مسابقه‌های لیگ می‌گوید از حق پخشی که هیچ رقمی از آن دریافت نکرده‌ایم، چه مبلغی را به باشگاه‌ها بدهیم؟

بهروان: خواسته‌های کی‌روش به حق است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، غلامرضا بهروان پس از اتمام نشست مشترک صبح امروز مسئولان فوتبال ایتالیا و ایران در پاسخ به اینکه کی‌روش چه زمانی به ایران بازمی‌گردد و اینکه چرا تیم ملی به چنین سرنوشتی دچار شده است گفت: کیس‌روش یک سری خواسته‌ها دارد که به حق است باید بخش‌هایی از آن را فراهم کنیم که نه به او بلکه به تیم ملی فوتبال ایران کمک کنیم.در این زمینه کمک به تیم ملی مطرح است و فقط موضوع کی روش نیست.

وی در پاسخ به اینکه چرا به باشگاه‌هایی که بدهکار بودند مجوز حضور در لیگ برتر داده شد، گفت: در کشورهای اروپایی هم می‌بینیم که آن‌ها هرگز لیگ خود را تعطیل نمی‌کنند بلکه در چندین مرحله و با توجه به امتیازهای منفی که این تیم‌ها به دست می‌آورند و در مرحله سوم آن‌ها را از لیگ حذف خواهند کرد که آن هم در پایان لیگ و نه در اواسط لیگ اتفاق می‌افتد. هرچند ما تصمیم گرفته‌ایم بخشی از درآمدهای باشگاه‌ها را از طریق کمیته انضباطی دریافت کنیم تا به منظور تسویه حساب بدهی آن‌ها در نظر گرفته شود.

رییس کمیته برگزاری مسابقه‌های لیگ همچنین درباره اینکه این باشگاه‌ها معتقدند که خود سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نیز در ارتباط با حق پخش تلویزیونی و نیز تبلیغات محیطی به آن‌ها بدهکار است گفت: از حق پخشی که دریافت نکرده‌ایم چه مبلغی را به باشگاه‌ها اختصاص دهیم؟

وی در ادامه با اشاره به جلسه صبح برگزار شده در هتل آکادمی فوتبال ایران گفت: این یک کارگاه آموزشی مشترک میان مسئولان بازاریابی فوتبال ایتالیا و مدیران باشگاهی ایران بود. متاسفانه مدیران باشگاه‌ها در چنین جلسات مهمی شرکت نمی‌کنند. حتی مدیرانی که تازه در سمت خود منصوب شده‌اند. امروز در ارتباط با مسئله بسیار مهمی همچون انعقاد قرارداد بازیکنان صحبت شد. ما در این زمینه مشکل جدی بویژه در زمینه بازیکنان خارجی داریم.

رییس کمیته برگزاری مسابقه‌های لیگ افزود:‌من به شخصه از آن‌ها سوال کردم که چطور تیم پارما از لیگ فوتبال ایتالیا خارج شد. آن‌ها فرآیندی داشتند که در نهایت منجر به خروج پارما از لیگ آن‌ها شده است. علاوه بر ضرر و زیان‌ها و امتیازات منفی که این تیم در طول فصل به دست آورده در نهایت پس از اتمام فصل آن‌ها را از لیگ خارج کردند.

دیدگاه‌ها